tirsdag den 26. marts 2013

RIP. William!

Sidder her med tårerne trillende ned af kinderne.
Min moster, onkel, fætter og kusines hund er lige død. Jeg kan slet ikke forstå det. Han har altid været der. Han har været en del af deres familie, så længe jeg kan huske.
Jeg ser ikke min kusine så ofte (4-5 gange om året) men han har altid været der. Han var god som dagen er lang! - Han elskede at komme hen til en, og blive nusset, og han elskede i det hele taget mennesker.
Hvor har mig og min kusine gået mange ture med ham. Hyggelige ture hvor at mig og min kusine har snakket, imens at han har gået for sig selv, og afmærket sit territorium.
Faktisk var jeg bange for ham da han var hvalp. Hunde vokser jo hurtigere, og jeg var en lille bitte størrelse, så i en overgang var han ikke særlig meget mindre end mig. Derfor virkede han meget frygteindgyden  især når han kom løbende hen til mig, med tungen dinglende ud af munden. Men han har altid været en god hund. På intet tidspunkt har han været ude på at gøre nogle bange. Han var virkelig en fantastisk hund.
Jeg har selv to hunde, men jeg må indrømme at jeg elsker min kusines hund ligeså højt. Han var speciel, og han har altid været en del af familien.
Han fik en blodprop igår, og idag blev han så aflivet. Han var en gammel hund, så det lå nok lidt i kortene at han ikke ville klare så lang tid endnu, men det er alligevel forfærdeligt chokerende, og jeg er bare så ked af det. 
Jeg er også utrolig ked af det på min kusine og hendes families vegne. Det er jo dem som har lidt det største tab.
Åh hvor jeg dog savner ham allerede.
KNUS WHITTA

1 kommentar: