torsdag den 28. marts 2013

Goodmorning!

Hej skønne læsere!
Nu er det blevet torsdag, og jeg ville lige lave en lille update.
Faktisk er billederne ikke fra idag, så det er lidt snyd, men ville lige vise jer dem.
Igår var en af de dage, hvor at man bare ikke orker noget. En af de dage hvor at man bare vil ligge under dynen og slappe af.
Og det hjalp min mor med, i stor stil.
Hun kom med Luxus-muffins, ViUnge og te.
Så nød jeg en lækker pakke Tic Tac som jeg har fået, fordi at jeg skulle reklamerer for deres nye smag. Det er jordbærsmag og den  er mega lækker! - Jeg kan simpelthen ikke få nok af det!
Nå, men hvad skal i lave idag, har i nogle særlige planer?
Jeg skal på kunst-udstilling, og se en udstilling med fotografier af mennesker. Jeg elsker fotograf-udstillinger!!
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar