onsdag den 27. marts 2013

Les miserables

Igår var jeg i biografen med min mor, far og storebror, for at se Les Miserables. Den var virkelig fantastisk, og de sang jo bare SÅ godt.
Jeg forstår ikke at den har fået dårlige anmeldelser, men altså... Jeg synes at den er værd at se.
Kender i de film hvor at man får kuldegysninger fordi at den er så gennemført? - I denne film var der så mange fantastisk smukke scener, at jeg noglegange tog mig selv i at sidde med åben mund, PINLIGT!
Derudover var der en masse sørgelige scener, og der var en bestemt scene, hvor at jeg simpelthen ikke kunne stoppe med at tude. Jeg sad og måtte bide mig i læben for ikke at hulke. Folk må have troet at jeg var følelsesmæssigt i ubalance, haha.
Det var super hyggeligt med en aften med hele familien.
Min storebror er nitten år, så det er ikke så ofte at han gider at lave familie-ting, men så sætter man til gengæld også mere pris på det, når han er der. 

Har I set en film i biografen, hvor at den har været så sørgeligt at i har grædt?
Hvad synes i om det outfit jeg havde på til biograf-turen?
KNUS WHITTA

5 kommentarer:

  1. Det er lang tid siden, at jeg sidst så 'en rigtigt film'. Det kører mest på 11-14 episoders anime'er. Den anime der har rørt mig mest er NO. 6. Jeg tuder øjnene ud hver gang ser slutningen, og jeg får kuldegysninger hver gang jeg hører et af soundtrack'sne. Der er en 'danse-scene' midt i anime'en, og den er bare så fantastisk. (Du kan se den her; http://www.youtube.com/watch?v=RLEqUmWWHtQ)- Det er mit yndlings soundtrack der bliver spillet i den scene.

    SvarSlet
  2. Din taske er virkelig fed!:)

    Jeg var også inde og se les mirables i søndags, og normalt er sådanne musical-filme ikke mig, men alligevel sys jeg den var god ^^

    SvarSlet
  3. Græd i kamp scenen til Breaking Dawn Part 2, det at både Carlisle, Jasper, Seth og Leah døde var så sørgeligt og da Edward var tæt på at falde ned i skrænten havde jeg bare lyst til at skrige. Var ret sur over at jeg havde grædt offentligt da jeg så fandt ud af at ingen af var døde.

    SvarSlet
  4. Jeg kan ikke benægte, at din bror er super sød at se på!

    SvarSlet