mandag den 25. marts 2013

The Laundromat Cafe

Puha lidt af en dag, og klokken er kun halv tre.
Klokken ti i morges besluttede mig og min mor, at vi ville tage i det nye akvarium "Den blå planet".
Desværre var vi vidst ikke de eneste som havde fået den ide. Faktisk havde over halvdelen af Danmarks befolkning åbenbart også fået den ide.
Vi kørte ud til akvariet, og fik lidt af et chok, da vi så at der var kø, så langt øjet rakte. Nå, men vi stillede os i kø, og forsøgte at få det bedste ud af tiden.
Pludselig kom en som arbejdede på akvariet ud til os, og sagde at vi nok ville komme ind på akvariet om to timer.
Det blev for meget for mig og mor, og vi sprang fra.
Ikke om vi skulle stå i isnende kulde for at komme ind og se på fisk. Dog lidt ærgerligt, for jeg havde lidt glædet mig til at se en hammerhaj.
Nå, men vi ændrede planer og besluttede os for at tage på National museet.
Det var også en super fin ide, hvis bare det havde været åbent.
Da vi havde gået en lang tur hen til museet, så vi at de havde lukket om mandagen.
Efter det, begyndte jeg at tænke over om det var en af de dage, hvor man gjorde klogt i at blive under sengen, og binde sig selv med gaffa-tape, så intet gik galt.
Nå, men vi blev enige om at tage i Panduro hobby og købe noget krympeplast og så tage hjem og være kreative. Derhjemme er der jo grænser for hvad der kan gå galt.
Vi tog til Panduro, men desværre var der ikke noget krympeplast.
Nu kunne det ikke gå meget værre, så vi tog til Frederiksberg for at gå på café. Det var super hyggeligt, og der gik intet galt!
Vi delte en lækker kyllinge-burger som smagte fantastisk.
Så på trods af at dagen startede utrolig dårligt ud, så blev det faktisk en super fin og hyggelig dag! 
Hvad har i lavet idag?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar