tirsdag den 26. marts 2013

ASK ME - ANSWERS.

Hej læsere!
Nu har jeg samlet alle jeres spørgmål sammen, som jeg vil svare på i en "ask me." Jeg vil gerne begynde at lave disse spørge-runder én gang om måneden, så i slutningen af indlægget, vil jeg gerne have at i kommenterer nye spørgsmål, til næste spørgerunde.
Nå, men nu vil jeg svare på jeres spørgsmål.

Hvor længe har du blogget?
- Jeg har blogget på Whittaheart siden Juli 2012, men jeg havde en blog tidligere, som jeg startede med at blogge på i 2010. 

Hvad fik dig til at blogge?
- Faktisk bloggede eg mest, fordi at jeg var på ferie. Jeg ville gerne opdatere mine veninder derhjemme med hvad jeg lavede, men da jeg kom hjem, hang det bare ved.

Har du en yndlingsblog?
- Jeg læser simpelthen en MASSE blogs, og jeg har ikke en yndlings. Jeg kigger bare på nogle forskellige. Dog kan jeg rigtig godt lide Ida Sakskovs blog. 

Hvor mange blogge læser du?
Uha - en masse! Det har jeg slet ikke styr på.

Hvis du fik en dreng, og en pige, hvad skulle de så hedde?
- Min søn skulle hedde Elliot eller Liam - de navne ELSKER jeg.
Hvis jeg fik en pige, så skulle hun nok hedde Malou eller Ella.

Hvad er den største nedtur du har haft i dit liv?
- Puha.. Lidt af et spørgsmål. Det må nok være da jeg fik angst og depression. I 6 måneder var jeg så angst og ked af det, at jeg ikke turde gå udenfor en dør. I dag er min angst gået 80 % over. Jeg kan stadig blive lidt angst når jeg skal i skole, og så er jeg en smule angst for sygdom. 

Hvad er den største optur i dit liv?
- Da jeg mødte min bedsteveninde. Jeg lærte hende at kende da jeg havde en slem depression, og på en måde føler jeg at hun "reddede" mig. Hun gav mig indhold i livet. Derfor tror jeg også at vi vil være bedsteveninder for evigt. Vi har været så mange ting igennem sammen.

Hvorfor er du så smuk?
- Gener, hæhæhæ. Ej, tusind tak! Det varmer virkelig at få sådan et spørgsmål. Der skal ikke meget til at få mig til at rødme, og jeg bliver som en tomat når jeg får sådan nogle søde spørgsmål.

Yndlings-netbutik?
- Topshop.com

Yndlings-farve?
 - Beige, hvid, sølv, neonpink. 

Hvornår har du fødselsdag?
- 28. September - Og der bliver jeg sytten år.

Det var denne omgangs spørge-runde. Det er super sjovt at svare på jeres spørgsmål, så lig endelig en kommentar med en masse spørgsmål, og så laver jeg en ny "ask me" om et par uger, eller en måned. Kommenter Kommenter Kommenter!
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Hvis du skulle vælge en farve som du skulle leve f hele livet, hvad farve skulle det så være?
    - forstået som farve på tøj, mad og alt andet

    SvarSlet
  2. Hvad er din yndlings slik?
    Hvad vil du arbejde som/med?
    Hvem er din yndlings sanger/sangerinde/band?
    Hvad for et land vil du helst på ferie i?

    SvarSlet
  3. Hvis du kun måtte købe tøj i en butik resten af dit liv hvilken skulle det så være?

    SvarSlet
  4. Yndlings skomærke?
    Din livret?

    SvarSlet