torsdag den 21. marts 2013

New in: Kjolen fra Tobi.com

Hej læsere!
Jeg viste jer pakken fra Tobi.com, med kjolen.
Jeg overvejede om jeg skulle beholde den, fordi at den som sagt var meget underlig og elektrisk, men jeg er alligevel faldet for den. Og så er den faktisk også så billig, at det koster mere at sende den tilbage, end det gør at beholde den. 
Dog siger min bror, at han ikke synes at man kan se at den var billig, og at den ser rigtig elegant ud.
Og det er jeg enig med ham i - den ser utrolig elegant ud.
Dog skal jeg nok have en underkjole indenunder, for den klistre en smule, pga. stoffet, hahah! - Lidt af en kjole jeg har fået mig. 
Den er meget enkel, men jeg kan også godt lide det minimalistisk. Mange ville nok kalde den "kedelig" men det er jeg utrolig uenig i. Det "Vilde" og "Anderledes" kan også nemt blive meget kunstigt og påtaget, hvis i forstår hvad jeg mener.
Nu skal den bare stryges, og så bliver den rigtig fed.

Dog kom jeg igår til at købe endnu en kjole på Selected hjemmeside, så jeg ved faktisk ikke om jeg skal have denne kjole på til min bedstevenindes konfirmation, eller om jeg skal have den anden på. Uha... Mange dilemmaer, hæhæ. 
Hvad synes i om kjolen? - Håber at i kan se bort fra at den ser en smule krøllet ud på billedet.
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke lide den, jeg synes ikke, den er så god for din figur.

    SvarSlet
  2. Jeg syntes du skal beholde den!

    http://katrinestengaardpedersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Den er flot til dig. Kan slet ikke se at den krøller :)

    SvarSlet