onsdag den 20. marts 2013

Mors halskæde!

Hej læsere!
Igår faldt jeg over min mors halskæde, og ville lige vise jer den.
Heldigvis så har mig og min mor ofte samme stil, så vi kan låne af hinanden. Det er dog mest mig som låner hendes tøj, for jeg synes det er lidt sært når hun tager mit tøj på.. Det virker bare forkert, hvis i forstår.
Jeg kan godt lide den strand-agtige-stil, som jeg synes halskæden har. Jeg kan lige forestille mig den til sommer, sammen med en hvid sommerkjole på stranden, og nogle lækre kilehæle.
Hvad synes i om den?
Låner i også noglegange jeres mødres smykker og tøj?
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. Altid! Det er da MEGA smart!

    SvarSlet
  2. JA! Min mor står i tøjbutik så hun får tit nyt tøj så før jeg det gamle! <3 I love it!!

    http://katrinestengaardpedersen.blogspot.dk/

    SvarSlet