fredag den 1. marts 2013

New in - Gul og Glad!


Igår var jeg som sagt med min mor ude og købe tøj, og nu vil jeg vise jer den sweater jeg købte. Mig og min mor var nemlig i Illum for at tjekke butikken "selected" men da vi kom derind var der ikke nogle særlig lækre ting. Vi var på vej ud af butikken, men så faldt mine øjne over en gul sweater. Jeg er lige begyndt at kunne lide gule ting. Det er en forårsfarve, og nu er det jo blevet forår. Jeg synes også at den er god til at pifte min meget sort-hvid-stil op.
Nå, men jeg prøvede den, og jeg blev straks forelsket i den!
Hvad synes I om den?
Kan I lide den gule farve, eller synes i gult tøj er... reeet grimt?
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide gul, men den klæder bare ikke min hudfarve - det skal man jo også være opmærksom på. :-)

    SvarSlet
  2. Er den lidt gennemsigtig? :)
    Jeg synes, at den er rigtig flot. Designet er skønt. Jeg er bare en af de personer, som hader gul. Men i hvid havde den været så pæn - efter min smag, altså! (:

    SvarSlet
  3. Super fed trøje, hvor meget kostede den?

    SvarSlet