mandag den 25. marts 2013

Neon all the way!

Hej skønne læsere!
Som nogle af jer ved, så har jeg et kæmpe crush på neonfarver, og især i smykker og tasker, haha.
Nå, men igår da jeg var i Fields fik jeg købt disse to.
Den ene (Den til venstre) købte jeg i H&M til kun 10 kroner!! - og den  er virkelig smuk. Så hvis i mangler en fin halskæde, så kan i jo finde nogle småmønter i jeres pung, og købe denne. 
Den anden købte jeg i Pieces.
Jeg var meget på udkig efter nogle halskæder som kunne pifte min meget minimalistiske og klassiske stil lidt op. 
Og det gør de her neonfarvede halskæder i stor stil!!
Hvad synes i om dem?
Kan i lide neonfarvede smykker?
- Jeg håber at i allesammen har en fantastisk god ferie!
KNUS WHITTA

5 kommentarer:

  1. Ville ikke ligefrem sige at de er neonfarvede, men de er pæne :D

    SvarSlet
  2. Det ville faktisk være rigtig skønt med et indlæg, hvor du kommer med forslag til store farverige smykker. Jeg er selv på udkig efter nogen, men synes ikke jeg kan finde den helt rigtige - som samtidig er til at komme til for penge.

    Jeg er vild med den her: (http://www.zalando.dk/lotta-halskader-solv-l7151f00q-104.html), men jeg synes 839 kr. er meget for en halskæde som denne.

    SvarSlet
  3. De ret fede.

    Var i Vejle i dag for at shoppe og det ser ud til at Neon bliver den nye sort her til forår hvis man kan sige det sådan. Neon tøj osv. var i hvert fald populært

    SvarSlet
  4. Hvilket pogram bruger du til at redigere dine billeder?? <3

    SvarSlet
  5. super fede smykker, jeg har selv lige købt den fra h&m :)

    SvarSlet