torsdag den 21. marts 2013

Marc Jacobs Cola design!!


Hej smukke dejlige læsere!
Har i hørt om Coca Colas nye flaske-kollektion?
Coca Cola er jo stinke-rige, så de kan betale kendte designere i dyre domme, for at designe nogle særlige cola-flasker.
Det har designeren Gaultier også gjort, og han designede de her flasker: 

Nå, men nu har de fået Marc Jacobs til at designe deres nye flasker. I kan øverst i indlægget se hvordan flaskerne er kommet til at se ud.
Jeg kan personligt bedre lide Marc Jacobs flasker, end Gaultier's, men det er jo smag og behag.
Jeg synes farverne som Marc Jacobs har brugt, er super moderne og lækre, og man får virkelig lyst til at drikke en cola (Også selvom jeg faktisk ikke bryder mig om cola, haha).
Marc har designet tre flasker, og jeg kan virkelig godt lide flasken med sløjferne (Så lækker, og fash).
Hvad synes i om Gaultier's flasker?
Hvad synes i om Marc Jacobs flasker?
Hvilken af Marc Jacobs flasker kan i bedst lide?
KNUS WHITTA

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de fede!.
    Ved du hvor man kan købe dem? :)
    Jeg kan rigtig godt lide marc Jacobs-designene^^

    SvarSlet
  2. Har tre af dem. Den ene købt i Paris 2010. ^^

    SvarSlet
  3. Syntes at Gaultier's er lidt udfordrede. C;
    - Men Jacob's er enormt smukke!

    SvarSlet
  4. De er vildt seje!
    Ved du hvor man kan købe dem? :)

    SvarSlet
  5. jeg kan nok bedst lide den med de røde prikker den er sød!

    SvarSlet
  6. Har set dem, de er mega fede :D

    SvarSlet