tirsdag den 19. marts 2013

PAKKEN ER KOMMET!

Der er altså ikke noget bedre end når postmanden kommer. Især er det fantastisk, når man har ventet i en hel måned, på at pakken skulle ankomme.
Nu vil jeg være MEGA provokerende og sige at jeg altså venter med at vise jer hvad der er kommet, for det skal være en overraskelse.
Jeg kan røbe at det er den kjole, som jeg skal have på til min bedstevenindes konfirmation, men i må vente med at se den.
Hvis i kender Tobi.com, så ved i at mange af deres kjoler er uhyggeligt billige. Da jeg så priserne første gang blev jeg meget mistroisk, men nu ved jeg hvorfor prisen er så lav.
Da jeg tog kjolen ud af pakken, så rejste håret på mit hoved FULDSTÆNDIG. Jeg blev mega elektrisk, og hvis jeg havde rørt ved min mor i det sekund, så ved jeg at jeg havde fået et vanvittigt stød.
Nå, men jeg gav den en chance, og da jeg havde haft den på i et stykke tid, så blev det altså normalt. Jeg kan godt gå med den, men jeg vil nok ikke købe tøj på Tobi.com igen.
Det er det jeg siger! - Det betaler sig altså at købe kvalitet og mærkevarer.
Jeg køber ikke mærkevarer fordi at det er dyrt og snobbet, men fordi at kvaliteten altså er bedre.
Har i handlet hos Tobi.com?
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Jeg vil vide hvad der er i pakken!

    http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg har hørt rigtig meget om Tobi, det meste var ikke godt. Deres tøj er jo rigtig billigt (det er jo fedt nok), men som du også skriver, rigtig dårlig kvalitet. Jeg har aldrig taget chancen og købt noget derfra, men måske hvis jeg finder noget spændende. :-)<3<3

    iwonderdanish.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Har ret meget for Tobi.com og alt jeg fik var virkelig godt og rigtig god kvalitet. Jg er selv meget tilfreds med dem.

    SvarSlet