fredag den 22. marts 2013

Blå mandag!

I løbet af dagen:
Hvis jeg skal være helt ærlig, så er dette outfit faktisk lavet af min mor. Hun så at jeg lavede collager på computeren, og ville også være med. Dog synes jeg outfittet kan være super nuttet, så jeg gik med på den. Jeg kan sagtens forestille mig dette outfit, hvis man på sin blå mandag skal en tur i tivoli. Nogle praktiske sko, med en super sød kjole, og en lille cowboyjakke. Kjolen er i øvrigt fra h&m.
Dette outfit kan jeg personligt rigtig godt lide. Det ville passe godt, hvis man skulle ud og shoppe på sin blå mandag. En fed shoppingbag fra Selected, og et råt strejf.
Dette outfit er min personlige favorit. armbåndet i varme farver passer godt til de brune nuancer, og selvfølgelig den hvide hue og toppen. Jeg forestiller mig at dette outfit ville være fedt i zoologisk have. Timberlandstøvlerne er praktiske og gode, hvis man går rundt i noget tærren, og huen er lækker og varm, så man kan godt gå rundt udenfor.
Det her er også en af mine favoritter. Det er råt, og det elsker jeg jo.
Støvlerne er jeg blevet fuldstændig forelskede i, og jeg ville myrde nogle, for at få fingrene i de her sko... hæhæ.
Nå, men dette outfit synes jeg også ville være fedt hvis man havde besluttet sig for at shoppe. Sådan et fedt outfit skal jo vises frem!
Dette outfit kunne jeg sagtens forestille mig i biografen. Dog er det selvfølgelig lidt trist, at man så ikke kan se outfittet, hahah.
Nå, men man kan nemt få ondt i fødderne af stiletter, og derfor har jeg det personligt sådan, at jeg bedst kan lide at have stiletter på, steder hvor at jeg ved at der er mulighed for at sidde ned, og det er der, i en biograf. 

Dette outfit er jeg også helt vild med! Tasken er ekstremt lækker, og jeg ønsker mig den virkelig. Jeg har et projekt om at jeg snart vil begynde at gå i fitness, og så er det jo godt med en lille smart sportstaske-ting.
Nå, men dette outfit kunne jeg sagtens forestille mig hvis man skal være mere aktiv, og f.eks. skal til en adventure-park, med paintball, eller rodeo-tyr.
Dette outfit kunne jeg sagtens forestille mig at have på, hvis man skal ud og bowle. Så skifter man selvfølgelig sko. Outfittet er meget afslappet og lækkert. Det er smart, samtidig med at man kan bevøge sig i det - derfor er jeg også helt vild med det. Jeg elsker løse bukser, desværre er de ikke altid så pæne, men de her bukser kan jeg godt lide. 

Til festen:

Jeg håber at i kunne lide min blå-mandag inspiration, og kunne bruge det til et eller andet.
Jeg er ikke så voldsomt god til at lave collager, men jeg har prøvet.
Hvilken af collagerne kan i bedst lide?
Hvordan fejrede i blå mandag, eller hvordan skal i fejre den?
KNUS WHITTA

8 kommentarer:

  1. Det kunne være meget bedre, hvis du skrev, hvor tingene er fra! :-)

    SvarSlet
  2. Kan virkelig godt lide Outfit 2, 5 og 7 :)
    De er rigtig fede og lidt rå i det :)

    Af de outfits du har lavet til festen kan jeg bedste lide det første :)
    Skoene er rigtig fede og jakken er rigtig fed til :)

    SvarSlet
  3. Det er nogle fede outfit! :)
    Jeg kan bedst lig outfit 1 og 8 :D

    http://katrinestengaardpedersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg kan rigti godt lide 1, 2, 5 og 6. Kan du ikke skrive hvor tingene kan fås? :)

    SvarSlet
  5. Jeg er enig. Jeg er interesseret i mange af tingene og det ville derfor være super fedt, at vide hvor det er fra. :-)
    Knus -
    sarajoergensen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg er rigtig vil med næsten alle outfittene! Gid man kunne blive konfirmeret igen, så jeg kunne gå rundt i et af de her sæt hele dagen!!
    Men, kunne du ikke skrive hvor tingene er fra? :)

    http://www.blogbyanna.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  7. Elsker seriøst det sæt hvor der står fresh på! Kan du sige hvor toppen og stiletterne er fra?:-)

    SvarSlet