lørdag den 23. marts 2013

New in - Selected kjole


Hej læsere!
Så er min nye kjole fra Selected kommet. Jeg synes den er mega fed, og den kan både mixes til fest, eller bare som en normal hverdagskjole. Stoffet er meget lækkert, og den falder på en god måde. 
Jeg bestilte den på welikefashion.com, hvor at jeg også bestilte min hvide sweater fra. Det er virkelig en fed onlineshop, og ens varer kommer ekstremt hurtigt. Jeg bestilte denne kjole for fire dage siden. 
Og Guys - sorry for de lidt spøjse billeder - jeg tog bare nogle hurtige i morges, for jeg orkede ikke det helt store tingel-tangel.
Jeg er desværre stadig ikke helt på toppen, så jeg sidder bare her og flader ud, og nyder at jeg har ferie.
Jeg kan godt mærke at jeg begynder at savne min bedsteveninde væmmeligt meget. Eller... Det har jeg gjort i lang tid, men jeg kan mærke at det begynder at tage hårdt på mig. Jeg har altså bare brug for hendes grin og hendes rare væremåde i mit liv, for ellers så mangler der noget. Det er vel også derfor at vi er bedsteveninder.
Hvad synes i om kjolen?
KNUS WHITTA

5 kommentarer:

  1. Den er rigtig fed

    SvarSlet
  2. Rigtig fed! Elsker at du har sat et par sneakers sammen med den! :-)

    matildesblog.com

    SvarSlet
  3. Den er rigtig flot:)

    Jeg har en give away i gang for tiden, det kunne være du havde lyst til at tage et kig
    http://nannasimonsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Kjolen er rigtig fin og enkel, men også samtidig ikke-enkel(Hvis man kan sige det sådan)...:-)
    Du er enormt smuk, og helt vildt god til at posere, så billederne bliver perfekte og får den rigtige stemning(Hvis du forstår.)?..:D

    God bedring"^^

    SvarSlet
  5. hvor meget har den kostet??? <
    :D

    SvarSlet