lørdag den 23. marts 2013

Topshop Favoritter Marts!

Så er det vidst blevet tid til månedens topshop favoritter.
Bedre sent end aldrig, er det ikke det man siger?
Hele året vil jeg lave "topshop favoritter" for jeg synes det er sjovt at se forandringen i deres designs, og også se hvordan min egen stil ændre sig.
På denne collage så ville jeg DØ for Soldier-blusen! Til forår når det bliver de der... 20 grader, så kan den blive mega sød.
Nogle af jer vil måske tænke:" Man kan jo se navlen? - Er du ude på at blotte dig???!" - Men jeg synes sku det er ret lækkert med crop tops, hvor at man kan se navlen. Derudover så ELSKER jeg hatten. Den er lækker, og sådan lidt London-ish, synes jeg.
Min 3. favorit er den lyserøde taske. Jeg synes slet ikke at man kan se at det er en topshop-taske. Jeg synes ligeså godt at det kunne ligne en taske fra et meget mere eksklusivt mærke. Den taske er "to die for" efter min mening.
Hvad kan i bedst lide på collagen?
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Er helt forelsket i Topshop nu! Det er nogle vildt fede ting du har sat på, og jeg har fået rigtig meget inspiration til mine fødselsdags ønsker <3<3;)

    iwonderdanish.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Nittearmbåndet er til at dø over.

    SvarSlet