søndag den 17. marts 2013

Wasted!

Hej læsere!
Åh gud, jeg er simpelthen så træt og dårlig nu. Jeg har været ude og gå en tur (for første gang i tre uger) med mine forældre.
Det var super hyggeligt, men jeg kan godt mærke det nu. Jeg har kvalme og har den ubehagelige sygdoms-fornemmelse i kroppen. ÆV ÆV.
Nå, men jeg har alligevel fået min far til at tage nogle billeder af mig til bloggen. Jeg vil SÅ gerne blogge, også selvom jeg har det dårligt.
Imens at jeg har været syg har jeg konstant tænkt på:" Glemmer de mig nu?"
Det er nok bare sådan en usikkerhed som er indprintet, og jeg tror at den er ret normal som teenager. Glemmer folk mig, hvis jeg ikke gør opmærksom på mig selv?
- Nå, men det her havde jeg på da jeg gik tur... Dog med en STOR FED jakke udenover, haha.
Nå, men kan i se at jeg har været syg?
Jeg har svært ved at kende mig selv. Jeg er blevet så tynd, og det er ikke rart at se på. Jeg ligner jo snart nogle af de der usunde modeller...
Apropos det - så synes jeg GODT NOK at mange bloggere har et UNDERLIGT syn på, hvad der er "Den perfekte krop".
Mange bloggere sætter billeder ind af den "idielle" krop, og jeg sidder og krummer tæer. SERIØST, er det virkelig blevet moderne at ligne en ukogt spagetti?

Hvad synes i om outfittet? 
KNUS WHITTA

9 kommentarer:

  1. Synes det er noget fedt tøj.

    Umiddelbart kan jeg ikke se du er blevet tynder / tyndere og jeg synes ikke man kan se du er / har været syg.

    SvarSlet
  2. Syntes dit outfit er vildt fedt. Man kan se på dig at du er syg. Jeg er selv rigtig meget ramt af sygdomme generalt og det er svært når man skal passe sin skole.

    Tjek mig blog:

    http://heleneogelisabeth.blogspot.dk/

    Knus og god bedring Helene

    SvarSlet
  3. fuldstændig enig i forhold til den "ideelle" krop. kan heller ikke forstå hvorfor mange bloggere vælger at vise billeder af tynde og anoretiske modeller som deres forbilleder. det er ret ærgeligt. det ville gøre mig ret glad hvis du gad læse et oplæg og evt. snuse lidt rundt på min nye blog: Its Called Love, og måske komme med lidt response? er ikke nået så langt endnu, men det kommer nok. tak på forhånd

    http://annasandelltobiasen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Det er et sødt outfit. Jeg kan godt lide at den gule sweater står som den eneste kraftige farve. Håber snart du bliver helt rask! :)

    SvarSlet
  5. Du er meget flot selvom det er syg!!Og man kan godt se du er det! <3 God bedring!
    Vil gove dig ret i det med modellerne! <3

    http://katrinestengaardpedersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Outfittet er lidt kedeligt, og ikke så kreativt.

    Jeg forstår ikke nødvendigheden i, at kritisere tynde mennesker for, at få dit budskab ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg snakker om MEGET tynde mennesker. :-)
      Jeg ved godt at der kan findes sygdomme som gør at man er tynd,og så er det selvfølgelig helt forståeligt, og så er det jo bare super synd for dem, men derudover så er det ofte ofte et valg nogle træffer, fordi at medierne (Blandt andet mange bloggere) skriver at den "perfekte krop" kan være så tynd at de er skind og ben. Og det gør mig ondt. Altså at samfundet er blevet til, at man skal være mega tynd for at blive accepteret.
      Jeg er selv utrolig tynd, så jeg kritisere slet ikke tynde mennesker. :-) - Jeg synes bare ikke at det er kønt.

      Slet
    2. Hvis du havde skrevet sådan om buttede/overvægtige/tykke whatever mennesker, havde du fået en del hate, men det er bare som om, det er helt i orden, at skrive sådan om tynde mennesker. Oh well

      Slet
  7. Jeg vil endnu engang gøre opmærksom på at jeg ikke skriver det om tynde mennesker, men at jeg skriver at det IKKE er den perfekte krop. :-)

    Det svare til at jeg havde skrevet at det er forkert at bloggere skriver at den perfekte krop er tyk - for det er det jo ikke, for det er ikke sundt.

    Jeg har undervægtige fans, og jeg er også selv tynd, og jeg ved da godt at min krop ikke er særlig lækker, fordi at jeg er så tynd som jeg er.
    Man kan ligeså godt se realiteten i øjnene.
    At være for tynd er bare ikke kønt, sådan er det.

    Nu gider jeg ikke skrive mere med dig, for du skaber bare dårlig stemning.

    SvarSlet