tirsdag den 19. marts 2013

Blomster er dejligt!

Hej læsere!
I den tid hvor at jeg har været syg, har min familie simpelthen været rørende søde og dejlige.
Min mor købte for et par uger siden, da jeg lå og havde det forfærdeligt, to smukke blomster-buketter, som jeg kunne kigge på. Hun købte anemoner (Vi kalder det min blomst, fordi at jeg elskede anemone-sangen fra Ronja Røverdatter, da jeg var lille) Og så købte hun nogle blå blomster.
De blå blomster var ikke sprunget ud, så imens jeg var syg, så kunne jeg kigge på hvordan de sprang ud... langtrukken procces, haha, men nu er de sprunget ud, og de er virkelig smukke.
Min mormor og morfar var også forbi med blomster og 100 kroner. Det er virkelig utroligt hvor dejlig min familie er. Whitta-Familien er bare bedst, haha.
Nå, men min mormor og morfar gav mig en masse farvestrålende blomster. Jeg elsker den lyserøde blomst. Jeg elsker baby-lyserøde blomster. Dog er jeg  også pjattet med de gule.
Hvad gør jeres familie for jer, når i er syge?
Har i en ynglings blomst? - og hvilken?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar