lørdag den 30. marts 2013

Crusher!!

Hej læsere!
Min dejlige bedsteveninde har den her taske, som jeg lige ville vise jer. Er den ikke fantastisk?
Den er fra Day birger, og jeg har faktisk også selv kigget på den. Dog så skulle den i så fald være i en anden farve, for mig og Nath skal ikke have den samme taske.
Er tasken ikke bare lækker?
Det er den perfekte rejsetaske! Dog skal jeg ikke ud og rejse foreløbig, men det er da praktisk at have. Uff hvor jeg elsker den!
Har I nogle tasker som i crusher på for tiden?
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg har en taske jeg virkelig elsker, fik den i onsdags (Havde fødselsdag) ved dog ikke hvor den er købt, men den er mega fed :)

    SvarSlet
  2. Den er mega fed! Nej jeg har ikke selv en men er på udkig ;)

    http://katrinestengaardpedersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Jeg elsker den! Der er tre fra min klasse, som har den og bruger den som skoletaske. Den er simpelthen bare SÅ lækker!!

    SvarSlet