lørdag den 7. september 2013

FOR MY WISHLIST

HEJ LÆSERE! 
Om 21 dage har jeg fødselsdag og på min ønskeliste har jeg Chanel-neglelakker. Jeg har ligenu to Chanel-neglelakker, men jeg har tænkt mig at starte en samling. Det er måske en lidt halv-dyr samling, men jeg synes at det er det værd. 
Sidste nytårsaften var jeg faktisk ude hos nogle venner og på deres badeværelse havde de et sølv-fad og på fadet lå der utallige Chanel-neglelakker og det så bare SÅ stilet ud, så det vil jeg også prøve på. 
På min collage er min favorit-neglelak nok den guld eller den metal-farvede, men jeg er også helt vild med den lyserøde (2. til venstre).
Hvilken neglelak på min collage kan I bedst lide?
Synes I at det lyder som en sjov ide med et fad fyldt med Chanel-neglelakker, eller er det bare spild af penge?
KNUS WHITTA

fredag den 6. september 2013

Outfit of today - White colour's

HEJ LÆSERE
Gud hvor jeg glæder mig til idag. Om et par timer køre vi nemlig i sommerhus og det er meget længe siden at jeg har trængt så meget til det. Jeg glæder mig til at komme ud i den friske luft og stilheden og forhåbentligt få en masse nye kræfter, så sygdommen måske kan forsvinde én gang for alle.
Idag har jeg det ellers ret godt, og derfor fik jeg gået en tur i parken og fik taget nogle billeder til "Dagens outfit."
Det er længe siden at jeg har gjort noget ud af mit tøj, men idag var overskuddet der faktisk... Gad vide hvor længe det bliver ved. Min sygdom svinger meget og nogle dage føler jeg mig næsten rask, og andre dage ligger jeg bare og har det forfærdeligt.
Nå, men det skulle faktisk ikke handle så meget om det.
Mit outfit består af mine bukser fra asos. Det er vildt lang tid siden at jeg har haft dem på, men så fandt jeg dem i skabet og besluttede at de skulle prøves. Jeg kan næsten ikke passe dem, men det går lige akkurat. Derudover så har jeg min hvide sweater på fra Mads Nørgaard og jeg elsker bare den sweater! Den er så feminin og lækker altså - Kan også godt lide at der er lidt croptop over den.
Så har jeg mine sko på fra Reebok og min halskæde som jeg købte på loppemarked.
Jeg elsker virkelig outfittet da det bærer meget præg af de hvide og lyseblå nuancer og det synes jeg bare er super fint!
Hvad synes I om mit outfit idag? 
KNUS WHITTA

Den ensomhed...

HEJ LÆSERE
Håber ikke at I har noget imod at jeg tager fat på et lidt mere tungt emne. 
Som mange af jer ved, så har jeg været syg i over en måned nu. Engang imellem vender det for en stund og jeg får det godt, men så får jeg det skidt igen. 
I starten var det værste ved at være syg jo selvfølgelig at det gjorde ondt, men nu er det værste altså virkelig ensomheden. 
Der er nok ikke mange som har oplevet at være syg i flere måneder, så der er nok ikke mange som ved hvordan det er.
I min sommerferie fik jeg næsten ikke været sammen med venner og veninder, da jeg var i sommerhus og i udlandet og liiiige da sommerferien sluttede, så blev jeg syg. Det betyder at jeg rent faktisk ikke har set mine venner siden Juni. Det er så mærkeligt for mig og jeg føler mig mere ensom end noglesinde. Jeg føler langsomt at venskaberne glider ud af mine hænder og jeg falder ned i en forfærdelig trist tilstand. Jeg er heldigvis kommet dertil hvor jeg godt kan gå en lille bitte tur, men så er jeg også flad og min krop kan ikke klare mere... Ganske enkelt, jeg kan ikke overskue at se nogle og derfor har jeg ikke været social i snart tre måneder. 
Nå, men nogle har sagt at bloggen er lidt kedelig pt. og det har de da fuldstændig ret i, men mine trofaste læsere bliver selvfølgelig i den tid hvor jeg har en nedtur med sygdom osv. 
Jeg kan ikke lave de fedeste blogindlæg, for jeg kan ikke rigtigt gå specielt meget udenfor en dør og jeg sidder det meste af tiden og ser tv og har ondt af mig selv, og det er bestemt ikke blogge-matriale, haha. Jeg synes det er så fedt at I stadig tager positivt imod mine indlæg, selvom de måske ikke er ligeså fede som de kunne være! Tusind tak for det!
KÆMPE KNUS WHITTA

torsdag den 5. september 2013

No I won't be afraid, no I won't be afraid, just as long as you stand, stand by me!

HEJ LÆSERE
Vidste egentlig ikke helt hvad overskriften skulle være på dette indlæg, så jeg nuppede bare lidt af teksten fra en af mine yndlingsange "Stand by me" af Ben E. King.
Kender I den sang? Kan I lide den?
Jeg begynder at få det bedre og jeg er ikke nær så syg længere, men jeg kan stadig mærke en ubehag i kroppen og det er forfærdeligt. Dog kunne jeg igår overskue at smutte over til vores lokale købmand for at købe ind og det er jo helt klart en forbedring. Dog har jeg det rigtig dårligt om formiddagen og kan knap nok rigtigt overskue at sidde på computeren, men nu vil jeg lige lave det her indlæg.
Nå, men i weekenden tager jeg et smut i sommerhus for at få lidt frisk luft og komme væk fra byen. Jeg tror at det kan være godt for helbredet, tror I ikke også?
Jeg glæder mig ihvertfald til at komme ud og gå nogle ture ved stranden, eller bare at sidde ude i haven med en kop te og skrive på en ny novellesamling som jeg er igang med, som jeg håber kan blive udgivet.
Hvad synes I iøvrigt om min ternede skjorte-kjole? Jeg var ret usikker på den, men faktisk synes jeg at den er ekstremt smart og lige mig - det er lidt ligesom at gå rundt i pyjamas, samtidig med at den er fash, haha. 

tirsdag den 3. september 2013

New lifestyle!

HEJ LÆSERE
Som mange af jer ved, så har jeg faktisk været syg i ca. en måned. Der har dog været enkelte opture, men nu er jeg syg igen.
Det har fået mig til at beslutte mig for at få en helt ny livstil. 
Jeg vil begynde at opbygge mit imunforsvar og jeg starter med at begynde at dyrke mere motion. 
Jeg rider jo, så min form er ikke desideret dårlig og jeg er heller ikke typen som propper mig med søde sager, medmindre at jeg har venner på besøg (Så er man ligesom sammen om de dårlige vaner, det er så hyggeligt, haha). Men nu vil jeg lave et lille trænings-program og selvfølgelig starte langsomt ud. 
Det bliver selvfølgelig hårdt at ændre livstil på den måde og jeg er desværre faktisk en ret doven person, men det skal laves om nu.
Desuden så tror jeg at det bliver nemmere at træne, nu når jeg føler mig lidt lækker imens. For et par uger siden købte min mor den her sports-bh til mig som bare er VILDT behagelig og også vildt lækker, og derudover så macher den til mine shorts fra topshop.

Hvad synes I om mit trænings-outfit?
Det er naturligvis kun til hjemme-træning, ellers ville jeg selvfølgelig tage en top eller tee udenover. 

KNUS WHITTA

mandag den 2. september 2013

Topshop favoritter - SEPTEMBER

HEJ LÆSERE
Så er vi kommet ind i Septembermåned, som jo er en fantastisk måned. Det er måneden hvor JEG har fødselsdag. Igår fandt jeg ud af at jeg faktisk har fødselsdag samme dag som Peter fra Morten og Peter, er det ikke syyyyygt? Har aldrig oplevet at nogle har haft fødselsdag samme dag som mig (28. September) så det var faktisk lidt sjovt at opdage at han havde det. Så det er naturligvis også den måned hvor Peter har fødselsdag, men det er dog ikke derfor at det er sådan en fantastisk måned for mig. Det er også fantastisk fordi at efteråret starter... Jeg er godt nok ikke stor fan af efterår, men det er da alligevel meget hyggeligt.
Nå, men her er September-collagen med de fedeste ting fra Topshop i denne måned, ifølge mig. 
Mit yndlings-item på denne collage på altså være de blå stiletter.
De er så klassiske og smukke og så er jeg vild med den slags sko.
Hvad er jeres yndlings-item på min collage?
KNUS WHITTA

søndag den 1. september 2013

A lovely little gift!

HEJ LÆSERE
Nu er jeg endnu engang blevet rigtig syg og går rundt og har det rigtig træls. Jeg går rundt med en konstant kvalme og jeg ved simpelthen ikke hvorfor. Nå, men igår var jeg rigtig ked af det fordi at jeg havde det skidt, så da min mor var en tur i byen, så købte hun lige en rigtig flot pung/Clutch med hjem fra Urban Outfitters. 
Jeg elsker den virkelig og som mange af Urban Outfitters varer er, så er den ret vintage-agtig og det er jeg vild med. 
Åh hvor er det dejligt når ens mor kommer hjem med sådan en dejlig syge-gave, hvor er jeg heldig. 
Nu må jeg bare ligge i sengen og tage det med ro til jeg bliver rask!
Om 28 dage fylder jeg sytten år, og der VIL jeg være rask.. Jeg vil ud og fejre det og opleve noget og ikke ligge her og føle mig ussel.
Btw. det var bare en VIIILDT sød pose som pungen lå i og nogle af mine læsere ved jo at jeg samler på poser, jeg har måde en burberry-pose, en marc-jacobs-pose, en chanel-pose og en masse andre poser og nu skal den her pose med i samlingen. 
Hvad synes I om pungen?
KNUS WHITTA