søndag den 1. september 2013

A lovely little gift!

HEJ LÆSERE
Nu er jeg endnu engang blevet rigtig syg og går rundt og har det rigtig træls. Jeg går rundt med en konstant kvalme og jeg ved simpelthen ikke hvorfor. Nå, men igår var jeg rigtig ked af det fordi at jeg havde det skidt, så da min mor var en tur i byen, så købte hun lige en rigtig flot pung/Clutch med hjem fra Urban Outfitters. 
Jeg elsker den virkelig og som mange af Urban Outfitters varer er, så er den ret vintage-agtig og det er jeg vild med. 
Åh hvor er det dejligt når ens mor kommer hjem med sådan en dejlig syge-gave, hvor er jeg heldig. 
Nu må jeg bare ligge i sengen og tage det med ro til jeg bliver rask!
Om 28 dage fylder jeg sytten år, og der VIL jeg være rask.. Jeg vil ud og fejre det og opleve noget og ikke ligge her og føle mig ussel.
Btw. det var bare en VIIILDT sød pose som pungen lå i og nogle af mine læsere ved jo at jeg samler på poser, jeg har måde en burberry-pose, en marc-jacobs-pose, en chanel-pose og en masse andre poser og nu skal den her pose med i samlingen. 
Hvad synes I om pungen?
KNUS WHITTA

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin pung! Jeg håber, du snart bliver rask, god bedring!

    Tag gerne et kig forbi min blog:
    http://factfictions.blogspot.dk

    Kram, Anna.

    SvarSlet
  2. Den er rigtig pæn :) Håber du snart får det bedre :)

    - Lærke
    http://lifelove.dk

    SvarSlet