onsdag den 11. september 2013

SELFISH + Update

HEJ LÆSERE
Hvor er det dog egentlig sørgeligt at jeg har så meget fritid at jeg bruger det på at tage mærkelige billeder af mig selv på pixlr, haha! 
Nå, men jeg hygger mig da. 
Idag har jeg fri, så jeg slapper bare af og hygger mig og drikker te. Jeg er stor te-drikker. Hvis der var alkohol i te, så ville jeg simpelthen være ude i et seriøst alkoholmisbrug. 
Så er det idag 11. September og jeg kan aldrig lade være med at tænke på World Trade center. Det er en dag hvor jeg finder det ret svært at være super glad, for man kommer hele tiden til at tænke på at det var på sådan en dag som idag, hvor der skete en så forfærdelig terror-handling. Tolv år siden. Dengang var jeg fire år og alligevel kan jeg ikke huske noget fra den dag, udover at mine forældre vidst var ret chokerede. 
Nå, men håber at I ikke bliver for skræmte af de ganske mærkelige og fjollede billeder af mig. I øvrigt har jeg min nye sweatshirt på, på billedet, men den vil jeg vise et meget bedre billede af senere, når jeg også skriver hvor den er fra osv. 
Kan I huske 11. September 2001? 
Tager I også noglegange mærkelige selfish-billeder, eller er jeg bare en sær snegl?
KNUS WHITTA

1 kommentar: