lørdag den 28. september 2013

Amazing gifts!

HEJ LÆSERE
Jeg er et meget glad fødselsdagsbarn ligenu. Jeg vil nødigt lyde som om at gaverne betyder alt, for det gør de altså ikke, men hvor er jeg dog glad for de gaver jeg har fået!
Jeg har været så ekstremt heldig at få fire lækre neglelakke fra Coco Chanel. Dog skal én af dem byttes da jeg fik den samme blå neglelak fra min bror, som fra min mormor og morfar. Jeg elsker Chanel-neglelakker og jeg er meget glad for dem!
Derudover så fik jeg en fantastisk clutch fra Acne Studios som I kan se ovenover! Jeg har jo fortalt jer hvor højt jeg elsker Acne-mærket.
Derudover så fik jeg også et stort lækkert tørklæde fra Acne, men det skal byttes for jeg har fået det i grå og jeg vil rigtig gerne have det i farven 'Camel'
Så har jeg fået den her ultra-smukke jakke fra Tiger of sweden! Jeg er helt utrolig lykkelig for den og den er SÅ lækker. Den har noget highclass og det kan jeg virkelig godt lide. Jeg kommer til at tænke Gossip Girl når jeg ser den, jeg ved ikke helt hvorfor.
Jeg fik også en shopperbag, men den skal nok byttes, så den viser jeg ikke.
Sidst, men ikke mindst så fik jeg nogle fantastiske biker-boots og dem har jeg også på, på billedet ovenover. Man kan dog ikke rigtigt se detaljerne på støvlerne. Den har nogle rigtig fede spænder i den ene side, som gør looket lidt råt og fedt.
Hvad synes I om min nye jakke fra Tiger of Sweden?
Hvad synes I om biker-boots, er det hot eller not?
Jeg vil virkelig gerne have nogle kommentarer fra jer - Der kommer ikke så mange kommentarer i øjeblikket, men det er nok også fordi at jeg har været syg og stadig er det.
KNUS WHITTA

1 kommentar:

  1. Wow, nogle lækre gaver! Ønsker mig selv sådan et tørklæde! (er det ikke det der hedder acne canada?)

    www.miss-sophiie.blogspot.com

    SvarSlet