tirsdag den 3. september 2013

New lifestyle!

HEJ LÆSERE
Som mange af jer ved, så har jeg faktisk været syg i ca. en måned. Der har dog været enkelte opture, men nu er jeg syg igen.
Det har fået mig til at beslutte mig for at få en helt ny livstil. 
Jeg vil begynde at opbygge mit imunforsvar og jeg starter med at begynde at dyrke mere motion. 
Jeg rider jo, så min form er ikke desideret dårlig og jeg er heller ikke typen som propper mig med søde sager, medmindre at jeg har venner på besøg (Så er man ligesom sammen om de dårlige vaner, det er så hyggeligt, haha). Men nu vil jeg lave et lille trænings-program og selvfølgelig starte langsomt ud. 
Det bliver selvfølgelig hårdt at ændre livstil på den måde og jeg er desværre faktisk en ret doven person, men det skal laves om nu.
Desuden så tror jeg at det bliver nemmere at træne, nu når jeg føler mig lidt lækker imens. For et par uger siden købte min mor den her sports-bh til mig som bare er VILDT behagelig og også vildt lækker, og derudover så macher den til mine shorts fra topshop.

Hvad synes I om mit trænings-outfit?
Det er naturligvis kun til hjemme-træning, ellers ville jeg selvfølgelig tage en top eller tee udenover. 

KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar