fredag den 13. september 2013

SIMPLY THE BEST

HEJ LÆSERE!
Jeg syntes lige at jeg ville ligge et par stemnings-billeder ind fra igår hvor jeg var ude og gå med min elskede Bleik.
Igår gik vi bare ud af den lille sti og fik ham motioneret. Vi kom også forbi en dejlig hybenbusk hvor jeg fik plukket er par hyben til ham som han kunne spise. Hyben er utrolig godt for heste og de er fyldt med vitaminer.
Det bedste i verden er simpelthen at være sammen med Bleik. Han er god som dagen er lang og han har et temperament som passer perfekt til mig. 
Rider I?
Kan I lide heste, eller er I måske bange for dem?
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. Elsker heste, men har bare ikke mulighed for at være sammen med dem! Elsker virkelig også at ride.

    SvarSlet
  2. Har lige opdaget din blog, og hold kæft hvor er den fed! Du har fået dig en ny læser! Håber du vil tage et smut forbi min, og evt. blive fast læser, hvis den falder i den smag!

    emiliewang.blogspot.dk
    KYS

    SvarSlet
  3. Elsker at ride, men har desværre hverken hest eller part. Vidste ikke at hyben var så godt, men det vil jeg helt klart huske! <3

    SvarSlet
  4. Vil du ha din blog anbefalet? det kræver kun du skriver en kommentar med linket til din blog! :-)
    http://michellebentzen.blogspot.dk/2013/09/vil-du-ha-din-blog-anbefalet.html

    SvarSlet