fredag den 6. september 2013

Outfit of today - White colour's

HEJ LÆSERE
Gud hvor jeg glæder mig til idag. Om et par timer køre vi nemlig i sommerhus og det er meget længe siden at jeg har trængt så meget til det. Jeg glæder mig til at komme ud i den friske luft og stilheden og forhåbentligt få en masse nye kræfter, så sygdommen måske kan forsvinde én gang for alle.
Idag har jeg det ellers ret godt, og derfor fik jeg gået en tur i parken og fik taget nogle billeder til "Dagens outfit."
Det er længe siden at jeg har gjort noget ud af mit tøj, men idag var overskuddet der faktisk... Gad vide hvor længe det bliver ved. Min sygdom svinger meget og nogle dage føler jeg mig næsten rask, og andre dage ligger jeg bare og har det forfærdeligt.
Nå, men det skulle faktisk ikke handle så meget om det.
Mit outfit består af mine bukser fra asos. Det er vildt lang tid siden at jeg har haft dem på, men så fandt jeg dem i skabet og besluttede at de skulle prøves. Jeg kan næsten ikke passe dem, men det går lige akkurat. Derudover så har jeg min hvide sweater på fra Mads Nørgaard og jeg elsker bare den sweater! Den er så feminin og lækker altså - Kan også godt lide at der er lidt croptop over den.
Så har jeg mine sko på fra Reebok og min halskæde som jeg købte på loppemarked.
Jeg elsker virkelig outfittet da det bærer meget præg af de hvide og lyseblå nuancer og det synes jeg bare er super fint!
Hvad synes I om mit outfit idag? 
KNUS WHITTA

6 kommentarer:

  1. omg dine ben er fantastiske! Og jeg elsker de bukser!
    Btw. På det første billde kan man se personen der tager billedet, i vinduet<3

    SvarSlet
  2. Hvad er det du har på kinderne, for jeg er helt vild med farven? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har en rouge på fra Make-up forver, jeg ved ikke hvad farven hedder. :-)

      Slet