onsdag den 28. august 2013

ACNE

HEJ LÆSERE
Åh hvor ville jeg nogengange gerne være millionær eller kendis, så jeg kunne købe alle de lækre og dyre ting.
Jeg er simpelthen HELT vild med mærket Acne og deres eksklusive stil, desværre tror jeg at der går et par år, før at jeg har råd til sådan noget. De Acne-ting jeg har i min garderobe er allesammen ting jeg har arvet fra min mor. Blandt andet har jeg en mørkeblå sweater som er fra Acne og den er jeg helt vildt glad for!
Jeg har lige lavet den her collage med ting fra Acne som jeg gerne ville have! Åh hvor er jeg vild med deres stil! Jeg ved faktisk ikke helt om jeg ville købe leopard-skoene for de er lidt voldsomme, men jeg synes de er helt vildt lækre og de ser super eksklusive ud. 
Jeg er også helt vild med den lyseblå kjole... Åh, hvis jeg var rig, så ville jeg gå amok i Acne! 
Hvilket item på collagen kan I bedst lide?
Hvad synes I om Acne?KNUS WHITTA


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting du har fundet. (:
    Jeg har også lige et spørgsmål; Hvem har lavet din header?

    Tag gerne et kig!
    http://factfictions.blogspot.dk

    Kram, Anna.

    SvarSlet
  2. Fede ting!! Jeg elsker også bare det mærke!!
    Knus Katrine

    http://fashioniskatrineslife.blogspot.dk/

    SvarSlet