fredag den 23. august 2013

Nyt blognavn!

HEJ LÆSERE
Igår aftes skrev nogle læsere til mig at de ikke kunne komme ind på min blog. Jeg forsøgte så selv at komme ind på bloggens navn: Whittaheart.com, men jeg kom ind på en side om hjerteproblemer.
Jeg blev virkelig bange, for hvis jeg ikke kunne komme ind på min blog, så var alt mit arbejde tabt og så havde jeg mistet min blog. 
Jeg gik virkelig i panik og sad i en time og forsøgte at få den tilbage. Jeg skrev til google at nogle havde snuppet mit navn, og at min blog ikke fandtes...
Dog fik jeg tilsidst fundet en knap hvor at jeg kunne afmelde mit domæne, så nu hedder bloggen altså: Whittaheart.blogspot.dk

I skal bare lige vide det, så I ved hvordan I finder min blog, hvis i skriver webadressen. 
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar