torsdag den 22. august 2013

Basic Dress!!

HEJ LÆSERE
Så har jeg endnu en dag været ude for at tage metroen, og endnu en dag kom jeg til at shoppe lidt, hæhæ. 
Jeg plejer at shoppe én gang om ugen, men i sommerferien var jeg jo to uger i Frankrig og efter Frankrig var jeg syg i et par uger, så jeg har haft store shopping-abstinenser og dem er jeg ved at pleje nu, så nu bliver der simpelthen shoppet ALT for meget.
Dog kom jeg kun hjem med én ting idag, nemlig den her Basic-kjole fra H&M til 80 kroner. Jeg har længe kigget på den og også nogle som ligner fra topshop, så idag da jeg fandt den, så måtte jeg selvfølgelig have den. 
Jeg er SÅ glad for at den er blevet en del af min garderobe, for den kan simpelthen sammensættes til ALT muligt af mit tøj, og jeg er så spændt på at være kreativ og sammensætte den med mit andet tøj.
Så synes jeg også også at den er SUPER lækker med mine hvide reebok.
Hvad synes I om kjolen?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar