torsdag den 15. august 2013

New in - Classic reebok's

HEJ LÆSERE!
Planen var jo at jeg skulle på efterskole, og jeg nåede da også at blive tip top parat. Jeg fik købt håndklæder, nat-shorts og indendørs-sko. Jeg tænkte meget længe over hvad indendørs-sko betød? Var det hjemmesko, ballarinaer eller hvordan og hvorledes?
Så jeg købte de her klasssike reebok-sko, som jeg KUN skulle gå med indendørs. Men nu skal jeg jo ikke på efterskole, så nu skal de bruges til ganske normale udendørs-sko og jeg er SÅ glad for dem!
Jeg har faktisk haft nogle problemer med reebok-mærket fordi at jeg har forbundet dem med pop-perioden. Da jeg var omkring 11-12 år, så var reebok et MUST hvis man var pop-tøs og det var jeg jo. Så jeg fik et par sorte og pink reebok, hæhæ. Derfor tænkte jeg hele tiden "pop" når jeg så reebok-sko, men det er de jo ikke, og det er noget pjat. På samme måde er jeg igang med at stoppe med at forbinde leopard-print med pop-tiden, for faktisk synes jeg leopard-print kan være virkelig fint.
Hvad synes I om mine nye reebok-sko?
Jeg elsker at de er så klassiske! 
KNUS WHITTA

1 kommentar: