fredag den 16. august 2013

MUSTHAVE - Boyfriend jeans

HEJ LÆSERE
Jeg tror virkelig ikke længere man kan komme udenom trenden "Boyfriend jeans". Man kan mildest talt ikke undgå at støde på disse fantastiske jeans når man åbner et modeblad. Derfor vil jeg da også introducerer jer for trenden, hvis nu I ikke skulle have hørt om det.
Det hedder boyfriend-jeans fordi at trenden startede med at pigerne lånte deres kærestes jeans, som i de fleste tilfælde jo ville være lidt store og posede.
Jeg er helt tosset med den trend da jeg er vild med det casual.
Selvom trenden begynder at blive ret udbredt, så skal man stadig lede lidt, før at man møder nogle i boyfriend-jeans, eller jeg synes i hvert fald at der skal ledes lidt. De fleste piger går jo i "skinny jeans" og for især unge teenage-piger i alderen 13-15, så kan det være svært at være den som tager "springet" og kaster sig ud i Boyfriend-jeans, fordi at det er så anderledes, og i den alder kan teenage-piger være ret fordømmende overfor det "anderledes".
Men hvis man vil være totalt IN og være med på de fede blade som Cover og Elle's mode, så er Boyfriend-jeans et Musthave. 
Når det er sagt skal det selvfølgelig ikke alt sammen handle om hvad der er IN, men selvfølgelig hvad man synes er pænt og rart at gå med. 
Jeg har fundet Boyfriend-jeans fra fire forskellige mærker og jeg kan personligt bedst lide dem fra Topshop, da de er mest neutrale. 
Hvad synes I om Boyfriend-Jeans?
KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar