fredag den 16. august 2013

Spørgerunde - Part 1

OH MY GOD! - I de sidste par måneder har jeg fået vanvittigt mange spørgsmål til min spørgerunde, og de er ALLE virkelig gode! Jeg har derfor delt spørgsmålene op i TO omgange, for ellers ville det simpelthen blive TO MUCH for jer, tror jeg. 
Så her kommer første spørgerunde.

Spurgte du dine forældre lov til at blogge?
- Nej det gjorde jeg ikke. Jeg ved at mine forældre altid støtter mine projekter.
Hvordan fandt de ud af det?
- Fortalte det faktisk til dem den første dag jeg bloggede. Mig og min mor er virkelig tætte, og jeg fortæller hende stort set altid hvad jeg foretager mig, haha. Mange i min alder har det anstrengt med deres mødre, men mig og min mor er meget tætte.
Hvordan har de det med det?
- De synes at det er vildt sejt at jeg har fået lidt ”succes” og de beundrer at jeg kan sidde og lave aftaler med sponsorerer osv. På egen hånd.
Hvor gammel var du, da du startede bloggen?
- Jeg startede bloggen i slutningen af Juli 2012! Det betyder at jeg har haft min blog i lidt over et år.

Hvor længe skal du have bøjle på?

- Satser på at jeg kan slippe for den til December eller deromkring.

Yndlings-tøjmærke?

- Topshop, Zara og Just Female, pt.
Yndlings-sommeris?
- Zapp er min ultimative favoritis! Seriøst, jeg elsker den is!
Hvilken andre blogge læser du?
- Jeg har mega optur over Idasavkov.blogspot.dk. Den er virkelig fin! 

Hvor får du inspiration fra?
- Det er et spørgsmål jeg ofte får, men som jeg har svært ved at svare på. Min inspiration kommer ofte fra de mærkeligste ting. Jeg kan gå en tur udenfor, og pludselig hopper der en ide ind i mit hoved. Noglegange har jeg drømme om natten som inspirerer mig, osv. Det er ret wierd.

Hvor vil du bo i fremtiden?
- Min ”urealistiske” drøm er at bo i en lille hyggelig by i Frankrig med dejlige frugt-træer og heste, men min ”realistiske” drøm er at jeg gerne vil flytte til et hyggeligt villakvarter i udkanten af KBH, hvor jeg kan have et lille hus, tæt på den stald hvor at jeg gerne vil have opstaldet min hest, haha. 

Hvem tager billederne af dig?

- Meget forskelligt, men det plejer at være min familie eller venner… Rimelig logisk svar, for det er ikke fordi jeg beder fremmede om det, haha. 

Hvor mange du kender, ved at du blogger?

- Tror faktisk at de fleste i min familie ved det, og så ved mine tætteste veninder det.  Jeg fortæller at jeg blogger, til alle dem som spørger. 

Hvilken sport går du til?
- Ridning.
Gossip Girl vs. Pretty Little Liars?
- Pretty little liars! Jeg kan også rigtig godt lide Gossip girl, men jeg synes bare at Pretty Little Liars hele tiden er spændende, og der sker hele tiden noget overraskende. 
Yndlings-slik?
- Jeg kan rigtig godt lide de der flagermus hvor kroppen er lakrids og vingerne er vingummi.

Yndlings-film?
- Phantom of the opera, tror jeg. Jeg elsker virkelig det hele ved den film. Fantastisk kunstnerisk film med en rørende historie og god musik! 

Motions-rutine?

- Jeg løber en tur i ny og næ, og så rider jeg jo, og ridning er bestemt en hård sport. Dem som siger at ridning ikke er hårdt og at hesten gør alt arbejdet… De har tydeligvis ikke prøvet at ride, haha. 

Fremtidsdrømme?
- Har tre ideer til hvad jeg vil beskæftige mig med.
1) Jeg vil rigtig gerne arbejde som ridelærer. Jeg vil gerne arbejde på kontakt imellem hesten og rytteren, og gå mere i ”dybden” med undervisningen. Mange ridelærerer går mest op i teknik og dygtighed, men jeg vil også gerne arbejde med tillid og den mere dybdegående kontakt.
2) Jeg vil gerne være journalist og evt. arbejde som radaktør i et blad. 
3) Jeg vil også rigtig gerne arbejde med film og tv. Kunne godt tænke mig at lave nogle dokumentarer, som handler om nogle alvorlige emner.

Yndlings-land?
- Helt klart Frankrig og England!
Hvad drømte du om at blive da du var lille?
- Da jeg var omkring de seks år ville jeg gerne være smykkedesigner.

Da jeg blev 8-9 år, så ville jeg gerne være skuespiller.
Derefter har jeg faktisk altid gerne ville arbejde med film og tv.

Only vs. Gina Tricot?
- Jeg er ikke specielt glad for nogle af de butikker, men HVIS jeg skal vælge, så vil jeg nok vælge Gina Tricot.
Sisters Point eller River Island?
- Er faktisk blevet ret vild med River Island!
 Har du huller i ørerne? 
- Jeg fik huller i ørene da jeg var ti år, men fordi jeg aldrig gik med øreringe er de vokset sammen. Det har jeg det faktisk også fint med.

Hvilken årstid på året er din yndlings? 

- Der sker noget godt i alle årstiderne. 

Forår er der en masse fede ferier, vinterferie, påskeferie og en masse små helligdage.
Sommer er der sol, varme og SOMMERFERIE.
Efterår er min fødselsdag, hihi.
Vinter er der juleaften. 
Hvilken mobil har du? 

- Iphone 4 i hvid. 

Hvis du har en smartphone, eller kender til app's, hvilken app er så din yndlings? 
- Er faktisk ret vild med Candy Crush… Jeg bliver som et lille barn når jeg spiller sådan nogle spil, haha! 
Din yndlingsaccessories? 


- Min sorte lædertaske! 

Hvilken PC har du? 
- Har to, en macbook og en normal PC.
Hvad er din yndlingsting i dit værelse? 
- Mit klaver, og mine lysestager. 


Det var første halvdel af spørgerunden, og jeg håber at I lærte mig lidt bedre at kende, og at I måske fik et spørgsmål besvaret. 

KNUS WHITTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar