HEJ LÆSERE
Mange siger at de ikke kan forstå hvordan jeg altid kan se så flot ud på mine billeder og det er der en helt naturlig forklaring på - jeg vælger ganske få af de billeder som jeg tager til at ligge ind på bloggen, men der er skam en masse billeder som jeg vælger at beholde på min computer for at få et godt grin og her er der et par af dem. Jeg synes det er vigtigt at kunne have selvironi og turde vise sig selv fra de mere uheldige side, for den har vi allesammen, det er jo at være menneskelig.
KNUS WHITTA
Mange siger at de ikke kan forstå hvordan jeg altid kan se så flot ud på mine billeder og det er der en helt naturlig forklaring på - jeg vælger ganske få af de billeder som jeg tager til at ligge ind på bloggen, men der er skam en masse billeder som jeg vælger at beholde på min computer for at få et godt grin og her er der et par af dem. Jeg synes det er vigtigt at kunne have selvironi og turde vise sig selv fra de mere uheldige side, for den har vi allesammen, det er jo at være menneskelig.
KNUS WHITTA






