onsdag den 8. januar 2014

THE FAILS

HEJ LÆSERE
Mange siger at de ikke kan forstå hvordan jeg altid kan se så flot ud på mine billeder og det er der en helt naturlig forklaring på - jeg vælger ganske få af de billeder som jeg tager til at ligge ind på bloggen, men der er skam en masse billeder som jeg vælger at beholde på min computer for at få et godt grin og her er der et par af dem. Jeg synes det er vigtigt at kunne have selvironi og turde vise sig selv fra de mere uheldige side, for den har vi allesammen, det er jo at være menneskelig. 
KNUS WHITTA

tirsdag den 7. januar 2014

FASHION-FIGHT!

HEJ LÆSERE!
Jeg vil begynde at lave noget nyt som hedder "fashion fight" men for at det skal kunne lykkedes, så har jeg brug for at I vil være aktive i kommentar-feltet, for det her er en ting som ikke kan laves uden jer!
I Fashion-fight vil jeg sætte fire kendisser med et sæt tøj op imod hinanden og så skal I sige hvilket af deres outfits I bedst kan lide og hvem som gør det allerbedst! Jeg har idag fundet de fire disney-kendisser Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale, Selena Gomez og Miley cyrus.
Hvem synes I styre deres outfit bedst?
Min personlige favorit er Venessa Hudgens, da hun har en helt særlig og unik stil. 
Hvilket outfit kan I bedst lide? Skriv i kommentar OG også skriv om fashionfight er noget DU vil have på bloggen fremover. 
KNUS WHITTA

I tried my best alone, but it got me nowhere, I can't do it on my own...

HEJ LÆSERE!
Mange af jer ved at jeg er KÆMPE pretty little liars fan, så for at fejre at den nye sæson starter idag, så har jeg i overskriften på indlægget brugt min yndlingsang fra serien.
Nå, men nu til ngoet helt andet. For et par dage siden kom min pakke med en masse lækre sager fra Sheinside. Jeg vandt en bloggers give-away hvor man kunne vinde 100 dollars til den hjemmeside, så jeg kunne gå shopamok.
Idag vil jeg præsentere jer for mit første køb, nemlig den her quiltede bomberjacket/læderjakke. Jeg synes virkelig den er fed og jeg har manglet en læderjakke-agtig-ting som jeg kunne lide. jeg har en læderjakke i forvejen, men den synes jeg ser lidt for stor og kluntet ud, så den vil jeg nok sælge nu.
Jeg begynder at få det bedre og det er fantastisk. Jeg har endnu ikke været på januar-udsalg og det er jo fuldstændig skandaløst for det skal man jo nærmest, ikke? 
Hvad synes I om min nye bomberjacket/læderjakke? 
KNUS WHITTA

mandag den 6. januar 2014

DRØMMEN OVER DEM ALLE

HEJ LÆSERE!
Det sidste år har ændret mig utrolig meget. Jeg har fået det bedre psykisk og jeg tror at når man får det bedre psykisk, så har man mere overskud til at fokuserer på andre ting. I det her år har jeg haft overskud til at lære mig selv bedre at kende. Jeg har fundet ud af hvad jeg vil og jeg giver ikke op.
Jeg vil arbejde med at lave film. Lige siden jeg var en lille pige på ni år har jeg haft lyst til det. Jeg har skrevet manuskripter på over 100 sider, jeg har sågar fået alle mine veninder fra klassen til at spille med i en kortfilm om en lille hund OG jeg har utallige ideer og udkast til film på min computer. Men da jeg var mindre vidste jeg bare ikke om jeg skulle være skuespiller, caster, instruktør, manuskriptforfatter eller noget andet. Nu har jeg fundet ud af hvad jeg vil og det er noget som jeg må nød til at opnå, ellers tror jeg simpelthen ikke at jeg bliver et helt menneske.
Jeg vil være manuskriptforfatter og jeg vil skabe historier. Jeg har en drøm om at arbejde på Warner Brothers Studio hvor Pretty Little liars, Friends og en masse andre storfilm og serier er lavet.
Jeg har aldrig haft en drøm som denne. Jeg har haft massere drømme, men den her drøm får mig nærmest til at ryste, for den er så stor. Nu må jeg bare gøre alt for at opnå det. Jeg ved ligenu ikke hvor jeg skal starte, men man skal starte et sted. 
Jeg føler bare at det er dér jeg høre til. Jeg har altid følt mig lidt anderledes iblandt andre. Jeg fortalte engang min daværende bedsteveninde og en fyr jeg var sammen med at jeg elskede at "kigge" på mennesker. De synes bare det var mega mærkeligt, men sådan er det altså. Jeg nyder at forestille mig hvilket liv de har - om personen i dét sekund jeg kigger på ham/hende, måske er på vej hen for at møde en fyr eller pige som han/hun kun har mødt i byen imens de begge var mega fulde, men nu skulle de møde hinanden for første gang i ædru tilstand. Jeg har fået en livlig fantasi for at bruge den og jeg vil gerne bruge den til at skabe historier.
Har I en drøm som nærmest kan få jer til at grine og græde på samme tid, fordi at den er så stor? - Lad mig høre om det! :-)
KNUS WHITTA

Chanel obsession

HEJ LÆSERE!
Et par af jer har bedt om et make-up indlæg, men jeg har prøvet at "udskyde" det, for sandheden er at jeg SLET ikke har forstand på det. Jeg vil lave nogle inspirerende indlæg til jer, eller noget I kan bruge til noget og jeg er ikke særlig dygtig til make-up. MEN når det er sagt, så har jeg ét bestemt mærke som jeg simpelthen er forelsket i. Det er måske lidt henne i den snobbede ende, for jeg må indrømme at det tiltaler mig lidt med det lille chanel-logo, men derudover så er produkterne også fantastisk lækre. Specielt elsker jeg deres øjenskygger. Faktisk er det først her de sidste par måneder at jeg er begyndt at bruge øjenskygge. Jeg kan personligt MEGET Bedre lide at bruge øjenskygge end eyeliner, for jeg synes at eyeliner giver et meget "markant" og lidt hårdt look og jeg kan faktisk bedst lide at make-up er sådan lidt neutralt, så man ikke rigtigt kan se at man har make-up på, men at man bare fremhæver ens træk lidt. Derfor bruger jeg øjenskygge i nogle smukke naturlige farver, som bare fremhæver ansigtet lidt. Når nogle siger til mig:" Man kan ikke se du har make-up på" så siger jeg faktisk tak - Jeg ved at jeg ser markant bedre ud MED make-up på end når jeg står op om morgnen, men det ser stadig naturligt ud. 
Jeg bruger ikke specielt ofte mine læbestifter fra Chanel, men de er simpelthen skønne og jeg vil gerne snart lave et indlæg hvor jeg prøver de forskellige, så I kan se dem lidt nærmere. 
Hvad er jeres yndlings make-up mærke? 
KNUS WHITTA

søndag den 5. januar 2014

HAY HAY

HEJ LÆSERE, eller skulle jeg sige HAY læsere? 
Nej okay, det var en dårlig joke, men idag vil jeg lave et indlæg om den fantastiske indretnings-butik Hay. Jeg går ikke specielt meget op i indretning og min blog skal bestemt ikke begynde at have massere indretnings-indlæg, men jeg vil alligevel gerne lave dette indlæg med nogle af mine favorit-ting fra butikken HAY. Der går nok et par år før at jeg flytter hjemmefra, men når jeg flytter hjemmefra, så skal jeg shoppe amok i HAY. Ligenu crusher jeg for vildt på deres kugle-gulvtæppe som jeg synes er virkelig fint. Derudover er jeg også vild med deres tøjstativ og deres bord med hank, sådan så man kan løfte det rundt, haha. 
Jeg synes deres indretning er virkelig inspirerende, farverig og hyggelig. Dog synes jeg altid at hvis man kun indretter sit værelse/hjem med ét mærke så bliver det FOR stilrent og FOR ensformligt, så jeg ville nok ikke indrette mit hjem ligesom collagen, men jeg ville da helt klart købe nogle af de her items. 
Hvad synes I om butikken HAY?
Har I noget derindefra?
Ekstremt mange bloggere har de fine æsker fra butikken eller smykkehånden. Jeg overvejer selv at købe smykkehånden, men HVIS Jeg gør, så vil jeg male den i en skæg farve og gøre den personlig. 
KNUS WHITTA

lørdag den 4. januar 2014

Casual, messy but stylish...

HEJ LÆSERE!
Jeg er en person som bare må nød til at komme ud i den friske luft også selvom jeg har halsbetændelse, så igår snuppede jeg mit varme acne tørklæde på og gik en lille tur. Udover tørklædet havde jeg min cardigan på fra Designers Remix, det er faktisk ikke en jakke, men acne-tørklædet er simpelthen så ekstremt varmt at man nærmest ikke behøver en jakke hvis man har det på, haha.  Idag vil jeg bare ligge i sengen og se fjernsyn, drikke te og selvfølgelig læse en masse blogs (bloglæsning er mit drug, haha.) 
Hvad skal I bruge lørdagen på? 
KNUS WHITTA