mandag den 6. januar 2014

Chanel obsession

HEJ LÆSERE!
Et par af jer har bedt om et make-up indlæg, men jeg har prøvet at "udskyde" det, for sandheden er at jeg SLET ikke har forstand på det. Jeg vil lave nogle inspirerende indlæg til jer, eller noget I kan bruge til noget og jeg er ikke særlig dygtig til make-up. MEN når det er sagt, så har jeg ét bestemt mærke som jeg simpelthen er forelsket i. Det er måske lidt henne i den snobbede ende, for jeg må indrømme at det tiltaler mig lidt med det lille chanel-logo, men derudover så er produkterne også fantastisk lækre. Specielt elsker jeg deres øjenskygger. Faktisk er det først her de sidste par måneder at jeg er begyndt at bruge øjenskygge. Jeg kan personligt MEGET Bedre lide at bruge øjenskygge end eyeliner, for jeg synes at eyeliner giver et meget "markant" og lidt hårdt look og jeg kan faktisk bedst lide at make-up er sådan lidt neutralt, så man ikke rigtigt kan se at man har make-up på, men at man bare fremhæver ens træk lidt. Derfor bruger jeg øjenskygge i nogle smukke naturlige farver, som bare fremhæver ansigtet lidt. Når nogle siger til mig:" Man kan ikke se du har make-up på" så siger jeg faktisk tak - Jeg ved at jeg ser markant bedre ud MED make-up på end når jeg står op om morgnen, men det ser stadig naturligt ud. 
Jeg bruger ikke specielt ofte mine læbestifter fra Chanel, men de er simpelthen skønne og jeg vil gerne snart lave et indlæg hvor jeg prøver de forskellige, så I kan se dem lidt nærmere. 
Hvad er jeres yndlings make-up mærke? 
KNUS WHITTA

8 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med et mærke, som hedder alverde. Jeg køber det altid nede i Ungarn, og det er seriøst billigt + 100% naturligt.

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også Chanel, og dermed også Mac :-)

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg tror at mit er MAC. Jeg kan godt lide at kvaliteten er vildt lækker, samtidig med at prisen stemmer meget overens.. :-)

    SvarSlet
  4. Mine ynglings er helt klart Maxfactor og MAC og Helena Rubinstein.

    Maxfactor på grund at deres mascaraer, MAC pågrund af concealer og HR pågrund af deres øjenbryns farve.

    Ellers kan jeg godt lide Gosh, de har lavet nogle gode BB og CC cream

    SvarSlet
  5. Nilens jord af densimple oversat at de laver økologisk mascara uden parbener til mine sarte øjne he^^
    Men ellers er det nok lórial Paris da det ikke er så dyrt igen

    SvarSlet
  6. Bruger ikke make-up for er ikke så gammel selvom alle mine veninder gør:P Men derfor ingen favorit mærke og ville bare aldrig få råd til channel.

    SvarSlet
  7. Jeg tror mit yndlingsmærke må være Bobbi Brown - dog vil jeg gerne indrømme, at jeg også er lidt ovre i Chanel eller MAC. :-)

    Og desuden, det med eyelineren. Du kan sagtens få det til at se mere blødt ud, hvis du bruger en lidt varmere farve - måske bare en mørk grå i, så den ikke er helt kold sort. :-D

    SvarSlet
  8. Jeg er ikke så glad for Chanel. Jeg ved ikke helt hvorfor, jeg synes bare ikke, at det er så godt til forhold til prisen. Også er jeg en sucker for flot emballage, og det synes jeg bare ikke rigtigt chanel har.

    Mit yndlings brand har længe været Urban Decay, men jeg har købt flere og flere ting fra MAC, og jeg kan ikke helt finde ud af, i mig selv, om MAC er begyndt at overgå UD i mit hoved.

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet