fredag den 10. januar 2014

Outfit on a rainy day...

Jakke: Sheinside - Jeans: Dr. Denim - Top: H&M - Halskæde: arvet - Støvler: Pieces
HEJ LÆSERE!
I morges stod jeg tidligt op for at smutte til tandlæge. Min bøjle vil noglegange ikke helt som jeg vil og så falder låsene ud osv. og de skal jo på igen. Så jeg skyndte mig ud af døren og det første som mødte mig var et træls regnfyldt, vådt og gråt vejr, hvilket bare IKKE er fedt. Jeg kan faktisk godt lide regnvejr, men kun når jeg er indenfor og kigger ud på det. Igår var jeg til ridning og fordi at det regnede rigtig meget, så hyggede jeg bare om min dejlige Bleik inde i stald-skuret. Min rideskole er meget frilufts-agtig og der er ikke nogle lukket stald, men der er et lille skur hvor man sætter hesten ind og ordner den osv. Så jeg sad der i læ under skuret med min hest og kiggede ud på regnen som faldt ned i store stimer - det var ekstremt hyggeligt. 
Nå, men idag har jeg det her outfit på. Det er meget basic, men jeg orkede ikke så meget i morges. Dog kan jeg rigtig godt lide det, for jeg elsker jo den minimalistiske stil med mange sorte og hvide items. 
Hvad synes I om outfittet?

11 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert outfit! Knus Anna

    SvarSlet
  2. Fedt outfit! Hvem tager billederne? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De her billeder har min far taget. :D

      Slet
  3. Uh er vild med det:) Er hellere ikke den der gør det store ud af mig om morgen:P Men hygge med din hest lyder dejligt<3 Uh bliver vildere og vildere med dit hår hver gang jeg ser det:D

    SvarSlet
  4. Dit outfit er rigtigt flot, synes læderjakken klæder dig! -Men ville nu gerne havde set et billede hvor du havde hat på ;)

    SvarSlet
  5. Lækker jakke!

    Knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Du er virkelig en smuk pige :o
    Flot tøj btw :P

    SvarSlet
  7. Man kan virkelig se de farver du har fået lavet i dit hår på de her billeder. Specielt på det første billede.

    SvarSlet