søndag den 5. januar 2014

HAY HAY

HEJ LÆSERE, eller skulle jeg sige HAY læsere? 
Nej okay, det var en dårlig joke, men idag vil jeg lave et indlæg om den fantastiske indretnings-butik Hay. Jeg går ikke specielt meget op i indretning og min blog skal bestemt ikke begynde at have massere indretnings-indlæg, men jeg vil alligevel gerne lave dette indlæg med nogle af mine favorit-ting fra butikken HAY. Der går nok et par år før at jeg flytter hjemmefra, men når jeg flytter hjemmefra, så skal jeg shoppe amok i HAY. Ligenu crusher jeg for vildt på deres kugle-gulvtæppe som jeg synes er virkelig fint. Derudover er jeg også vild med deres tøjstativ og deres bord med hank, sådan så man kan løfte det rundt, haha. 
Jeg synes deres indretning er virkelig inspirerende, farverig og hyggelig. Dog synes jeg altid at hvis man kun indretter sit værelse/hjem med ét mærke så bliver det FOR stilrent og FOR ensformligt, så jeg ville nok ikke indrette mit hjem ligesom collagen, men jeg ville da helt klart købe nogle af de her items. 
Hvad synes I om butikken HAY?
Har I noget derindefra?
Ekstremt mange bloggere har de fine æsker fra butikken eller smykkehånden. Jeg overvejer selv at købe smykkehånden, men HVIS Jeg gør, så vil jeg male den i en skæg farve og gøre den personlig. 
KNUS WHITTA

6 kommentarer:

  1. Har intet derfra men virklgi sejt gulvtæppe og jeg ville syns det er virkelig cool hvis du køber hånden og maler den:)

    SvarSlet
  2. Jeg har hørt om det, og nogle få af deres ting synes jeg er fede, men det er langt fra alt. Derudover synes jeg også, at det er dyrt - jeg er jo kun på SU.

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Er vild med HAY! Elsker både smykkehånden og boxene, og synes også at tøjstativet er ekstremt fedt - det har jeg også tænkt på at købe et par gange.

    Jeg er så heldig selv at eje det flotteste sengetøj derfra, som jeg fik i julegave. :)))

    Knus

    SvarSlet
  4. Min bror kæreste fik lysestagen i julegave så er helt jaloux på hende...Elsker virkelig HAY <3

    SvarSlet
  5. Jeg syens virkelig også deres ting er vildt flotte og stilrene. Hvis du overvejer at købe hånden, så tjek like ebay først, er rimelig sikker på du kan finde den til en bedre pris. Men det er virkelig nogle fede designs de har.

    -Helena
    http://itson.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  6. Elsker HAY, har flere ting derfra :D

    SvarSlet