torsdag den 16. januar 2014

Which Dress?


HEJ LÆSERE!
De læsere som synes godt om bloggens facebookside (Whittaheart) ved at jeg desværre er gået hen og blevet syg med høj feber og ondt i halsen, men nu har jeg taget mig en masse piller, så jeg lige kan lave et indlæg! Jeg savner jer jo og jeg kan ikke lide det med ikke at lave regelmæssig blogging da jeg ved at mange af jer godt kan lide at have et indlæg at læse, når I kommer hjem fra skole. Nå, men jeg skal jo til en stor modeblog-prisudeling hvor jeg/vi er nomineret til årets læserpris og der skal jeg jo være lidt fin. SÅ jeg har købt en kjole som jeg skal have på til aftenen. Hvilken kjole tror I jeg har købt? Nu bliver det spændende at se om I kan gætte det og ligeså snart jeg bliver rask, så vil jeg offentligøre det, for den er allerede kommet med posten. 
Alle kjolerne på collagen er fra mit favorit kjole-firma Warehouse.
Hvilken kjole tror I jeg skal have på?
KNUS WHITTA

HUSK at stemme på min blog til årets læserpris, så vi sammen kan vise at Whittaheart er på vej, haha!
I kan stemme på mig her: Modeblogprisen2014

20 kommentarer:

  1. Jeg tror du enten har fået 2'eren eller 4'eren. Min yndlings af dem alle er helt klart 3'eren. :)

    SvarSlet
  2. Jeg tror det er 2'eren, 4'eren eller 6'eren :-)

    Jeg er selv ret vild med 2'eren!

    xx
    juliekirkeby.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Det må enten være 2 eller 6 - jeg kan vildt godt lide nr. 6! :)

    SvarSlet
  4. Åhh, den var svær.. Tror det er den første eller den anden. Men de er alle sammen rigtig flotte. Min personlige favorit er helt klart 3'eren :-)

    SvarSlet
  5. Uh den er svær men tror 5 eller 6 og har self stemt

    SvarSlet
  6. Tror du har fået købt 3'eren :)
    God bedring. Knus

    SvarSlet
  7. Tror enten du har købt nummer 1. Men så måske også 3. Ej jeg ved det ikke. :) Men glæder mig til at se den, når du lægger den ud! Og jeg har selvfølgelig stemt!<3

    SvarSlet
  8. 2, 3, 4 eller 6 vil jeg tro, nok mest 2 og 3

    SvarSlet
  9. Tror måske 1 eller 2, kan selv rigtig godt lide nummer 2:D
    Men glæder mig til at se hvilken du har købt!<3

    SvarSlet
  10. jeg tror helt sikkert det er nummer 2! Den blå. Den er rigtig fin.

    SvarSlet
  11. Håber på 2, 3 eller 6 xD

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Den øverst til højre eller den røde kjole?

    SvarSlet
  13. Jeg tror at det er nummer 2, den lyseblå kjole! :-D

    SvarSlet
  14. Jeg tænker 1, 3 eller 6.
    Er selv helt vild med nr. 6!

    SvarSlet
  15. Tror det er 4'eren eller 6'eren :)

    SvarSlet
  16. Jeg tror nr. 2 fordi du godt kan lide den lyse blå farve ❤️

    SvarSlet