torsdag den 2. januar 2014

Im just really lucky

HEJ LÆSERE!
Mange af jer har efterspurgt et indlæg hvor jeg fortæller om mit 2013 og det vil jeg da gerne gøre.
2013 har været et fantastisk år, intet mindre.
Jeg vil lave en top 4 over gode ting i dette år! :-)
1) Fik part på min dejligeste Bleik. 
Lige siden jeg begyndte at ride ude på rideskolen har jeg drømt om at jeg kunne få part på Bleik. Igennem tre år har han virkelig været mit et og alt. Jeg mener helt alvorligt at han er den bedste hest - Han er så følsom og han har et virkelig roligt sind, jeg føler også at vi har en fantastisk kontakt - når jeg går fra rideskolen, så står han altid og kigger på mig, indtil jeg er helt ude af syne. I år fik jeg part på ham og det var simpelthen helt fantastsk.
2) Gik ud af folkeskolen med succes.
Jeg har altid gået rundt og følt mig dum og mht. skole har jeg tænkt at jeg var fuldstændig og aldeles håbløs, så da jeg i sommers gik ud af folkeskolen med et ret godt gennemsnit, så fik jeg så meget mere selvtillid. 
3) Modeblogprisen 2014
På 3. pladsen kommer modeblogprisen2014. Det har været et kæmpe-skulderklap at blive nomineret til den pris og jeg græd nærmest af glæde da jeg fandt ud af det - Jeg så lang tid drømt om at der skulle ske noget stort med den her blog og nu er det ved at ske.
4) One direction
Jeg er ikke specielt stor fan af One Direction længere, men ikke desto mindre, så var det HELT fantastisk for en kæmpefan at komme ind på 15. række sammen med sin daværende bedsteveninde og se de fyre som man bare tilbedte - det var en fantastisk.

MEN det aller-bedste som er sket i år, det er altså JER! Nogle af jer var der selvfølgelig også i 2012, men der er kommet mange flere til i år, og I betyder hver og én alverdens for mig! I er ikke bare "læsere" men venner som støtter mig og gider at bruge tid på at følge mig og min hverdag og det er jo helt vanvittigt skønt. Det er ikke kun dem som kommenterer alle indlæg og som jeg kender navnet på, men også jer som bare læser det, for I gider bruge tid på mig og det sætter jeg pris på.
I kan ikke sættes på listen, for I topper ligesom bare alt! :-)

JEG HÅBER AT 2014 BRINGER MANGE FLERE GODE TING FOR MIG OG FOR JER! 
KNUS WHITTA

9 kommentarer:

  1. Det mig der takker, for en fantastisk god blog. <3 Det er så hyggeligt at følge med i, elsker at der dagligt er indlæg! Så man glæder sig altid til at komme ind, og se hvad du nu har fundet på, aahha. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, hvor er du sød! <3
      Tak for de skønne ord! :)

      Slet
  2. Det bliver da skønt at følge dig i år 2014!:-)
    Godt nytår herfra-jeg elsker at følge med i din blog, for det virker som om du er meget engageret og interesseret i hvad du laver, du virker også som en rigtig sød, nede på jorden pige, og ikke en af de der overfladiske piger!-og så tager du også nogle vildt gode billeder:P

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak! <3 Det betyder utrolig meget at få sådan en sød kommentar som din! :-D

      Slet
  3. Held og lykke med din blog i 2014 og det har været skønt det sidste jeg nåede at se i 2013 men fede billeder:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak! <3 Håber du vil følge den fremover! <3

      Slet
  4. Ej hvor fedt, at du har haft et så godt år! Håber du har et lige fedt 2014! :)
    www.gunnbrit.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  5. Jeg synes virklig at du virker sød og nede på jorden. Jeg er først lige begyndt at følge din blog i december og jeg synes virkelig om den!
    Glæder mig til at se hvad der sker i 2014. :D

    SvarSlet
  6. det bliver så skønt at følge dig i det nye år, håber du får lige fedt i 2014
    http://astridmj.blogspot.dk/

    SvarSlet