lørdag den 25. januar 2014

Efter en shoppetur...


HEJ LÆSERE!
Idag har jeg været ude og købe det sidste ind, inden awardshowet på tirsdag. Jeg glæder mig som et lille barn og jeg forbereder mig nok lige lovlig meget, det er trods alt kun én aften, men alligevel. Det har været en drøm for mig at komme til et awardshow omkring bloggen siden at jeg lavede den og nu går det op opfyldelse.
Nå, men efter en shoppetur så sætter jeg mig altid og slapper helt af. Jeg er et meget sensitivt menneske og jeg kan ikke klare for mange indtryk, for så bliver jeg ekstremt træt i hovedet. Derfor sætter jeg mig altid efter en shoppetur og slapper helt af med computeren eller ipadden og drikker en kop te og kobler helt af. 
Hvad gør I når I skal koble helt af og bare slappe af?
KNUS WHITTA

3 kommentarer:

  1. Uh det bliver spænde på tirsdag<3 Håber du vinder noget:) Men altså jeg sætter mig bare ned og ser noget enten på pc eller fjernsyn:D

    SvarSlet
  2. Jeg plejer at gå ud og gynge med musik i ørene også ellers lukke fuldstændig af for verden.
    Og da jeg gik til ridning, var den den måde jeg slappede af, bare nyde hestens selskab og få vinden i ansigtet mens man red fuld galop.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder jo også bare helt fantastisk! <3

      Slet