tirsdag den 7. januar 2014

FASHION-FIGHT!

HEJ LÆSERE!
Jeg vil begynde at lave noget nyt som hedder "fashion fight" men for at det skal kunne lykkedes, så har jeg brug for at I vil være aktive i kommentar-feltet, for det her er en ting som ikke kan laves uden jer!
I Fashion-fight vil jeg sætte fire kendisser med et sæt tøj op imod hinanden og så skal I sige hvilket af deres outfits I bedst kan lide og hvem som gør det allerbedst! Jeg har idag fundet de fire disney-kendisser Vanessa Hudgens, Ashley Tisdale, Selena Gomez og Miley cyrus.
Hvem synes I styre deres outfit bedst?
Min personlige favorit er Venessa Hudgens, da hun har en helt særlig og unik stil. 
Hvilket outfit kan I bedst lide? Skriv i kommentar OG også skriv om fashionfight er noget DU vil have på bloggen fremover. 
KNUS WHITTA

25 kommentarer:

  1. Jeg er helt klart også mest til Vanessa Hudgens. Hun har en super fed stil, som er både personlig og super flot :D

    SvarSlet
  2. Det er svært synes jeg. Jeg ville nok vælge nr. 3, da jeg mest er til det enkle. :D

    SvarSlet
  3. Ja, det var en rigtig god ide, b´glæder mig allerede til det næste :-)

    Mine favoritter er vanessa hudgens og selena gomez´s stil :-P

    SvarSlet
  4. Vanessa Hudgens, uden tvivl!

    SvarSlet
  5. syntes bedst om Vanessa og Mileys outfits :)

    kunne ikke helt bestemme mig for samtidigt er ashley og selenas outfits mere enkle hvilket jeg normalt er mest til.

    SvarSlet
  6. syntes forresten det er en vildt god ide, fortsæt endelig <3

    SvarSlet
  7. Elsker nr 2, især jakken. Den ville jeg gerne ha.

    SvarSlet
  8. Miley Cyrus, så råt og stilet!

    SvarSlet
  9. Vanessa's er for mig at se specielt på en bedårende måde, derfor vil jeg klart sige hende. :)


    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Lige på disse billeder vælger jeg nok Selena Gomez :)

    SvarSlet
  11. Vanessa's er virkelig fin, måske for fin for mig.. Jeg er i hvertfald lidt mere til det rå, og rå derfor med Miley og Selena

    xx
    juliekirkeby.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Her er det miley men Venessa er bare mit ynglinges hele tiden-
    :)

    SvarSlet
  13. Den er svær, jeg synes det hele er superfint!

    SvarSlet
  14. Mine favoritter er klart Miley Cyrus og Vanessa Hudgens :-)

    //sweetlove-bloggen.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. På de fire billeder synes jeg Venessa eller Ashley har den flotteste stil!

    Og synes det er en rigtig god idé, lav gerne flere:-)

    SvarSlet
  16. Jeg er mest til Mileys og Selenas, det er i hvert fald to outfits jeg selv kunne finde på at tage på. ;D

    http://simoneeart.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Kan nok bedst lide Selenas eller Vanessas der :) Det ef en fed ide, bliv endelig ved med det.

    SvarSlet
  18. Ashley, da den er enkel, men flot!

    SvarSlet
  19. Er mest til selena S sæt

    Hvad med at lave en mode fight med de fire piger fra little mix ;)

    SvarSlet