mandag den 20. januar 2014

ALEXANDER WANG GRAVING's


HEJ LÆSERE
Jeg vil begynde engang imellem at lave et indlæg hvor jeg fokuserer på ét bestemt tøjmærke og så kan jeg jo måske introducerer jer for nogle mærker som I ikke kender.
Et mærke som jeg er helt vild med er Alexander Wang. Deres tøj er meget minimalistisk, men med et edgy look og ja, det er jo lige min smag! - Desværre har jeg ikke råd til det, men man har jo lov at drømme og så kan det jo være at man kan finde et lidt billigere alternativ. 
Hvad synes I om Alexander Wang's design? Kunne I finde på at gå i det, hvis I havde pengene til det?
KNUS WHITTA

7 kommentarer:

  1. Årh, det ser lækkert ud! Jeg kunne sagtens finde noget fra mærket.. men med hjem ville det nok ikke komme. ;-)

    Knus Anna
    factfictions.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Er vild med taskerne men tøjet er kedeligt og bare ikke mig:/

    SvarSlet
  3. Er vild med den sorte og sølv rygsæk! Og tøjet er fantastisk!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Jeg er også virkelig vild med Alexander Wangs klassiske og minimalistiske stil.
    Især er jeg vild med den sorte top med de fine snit :D

    Helena - http://itson.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  5. Hvis jeg havde penge nok, så ville jeg da helt klart købe det! :) jeg synes at meget af deres tøj er virkelig fedt!

    SvarSlet
  6. well, der er noget jeg elsker en del, men pengene til det har jeg ikke. :p

    SvarSlet
  7. Elsker Alexander Wang! Synes bare det er liiidt dyrt :P

    http://lookupkarohr.blogspot.dk/

    SvarSlet