torsdag den 30. januar 2014

Wait for it!



HEJ LÆSERE!
I de sidste dage har der ikke været så meget blogging og det er der en rigtig god forklaring på - der sker nemlig nogle rigtig spændende ting for bloggen ligenu, men det skal lige forberedes lidt mere før at jeg kan offentligøre det for jer, så derfor vil der ikke være så meget blogging før at jeg kan forklare om overraskelsen!
Når overraskelsen er offentliggjort og tingene er på plads, så vil jeg selvfølgelig blogge hver dag, ligesom jeg plejer. Der sker nogle spændende ting som jeg også tror I vil kunne lide.
Så skynd dig at blive fast læser via. google eller bloglovin så I kan få den store nyhed, så snart jeg skriver om det på bloggen. :-) 
Det er virkelig spændende og jeg glæder mig til at kunne fortælle jer mere!
KNUS WHITTA

7 kommentarer:

  1. Glæder mig til at høre hvad der sker i dit liv! Har fulgt din blog siden dag et seriøs, fandt din blog på gosupermodel og det har været så fedt at se din udvikling!

    Stil mig gerne spørgsmål // http://victoriaschluter.blogspot.dk/2014/01/ask-me-questions.html#comment-form

    SvarSlet
  2. Spændende! Tænker bloggers delight? <3 :)

    SvarSlet
  3. Uuuh det lyder spændene! Kan næsten ikke venteee :)

    // bloggingbypukka.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med din blog, og er nu følger via bloglovin!
    Kig evt forbi min og min venindes nye blog www.garedu-nord.blogspot.com og følg endelig hvis det er noget for dig/jer! :-) God torsdag!

    SvarSlet
  5. Det lyder spændende, og samtidig kan jeg glædeligt meddele at du har vundet en bloganbefaling hos mig :-)

    Knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet