onsdag den 8. januar 2014

THE FAILS

HEJ LÆSERE
Mange siger at de ikke kan forstå hvordan jeg altid kan se så flot ud på mine billeder og det er der en helt naturlig forklaring på - jeg vælger ganske få af de billeder som jeg tager til at ligge ind på bloggen, men der er skam en masse billeder som jeg vælger at beholde på min computer for at få et godt grin og her er der et par af dem. Jeg synes det er vigtigt at kunne have selvironi og turde vise sig selv fra de mere uheldige side, for den har vi allesammen, det er jo at være menneskelig. 
KNUS WHITTA

12 kommentarer:

  1. Du ser stadig flot ud på fejlbillederne :D

    SvarSlet
    Svar
    1. haha hvor er du sød, tusind tak! :-D

      Slet
  2. Du er jo stadig smuk, Whitta <3

    SvarSlet
  3. Hvem er det, du får til at tage billederne af dig? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine forældre eller veninder. :-D Dur ikke til det med stativ, haha.

      Slet
  4. Synes det nederste til højre er et meget sødt billede alligevel :)

    SvarSlet
  5. Ja nederst til højre er et virkelig smukt billede!! Så smuk whitta!! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh fed lille tekst du skrev og mit hår fuckede også i bodil:P

      Slet
  6. Du er faktisk køn på billederne, også selvom det er fejlbilleder. :)
    Hvor har du sweateren fra? er virkelig forelsket i den, den passer jo perfekt til de dage hvor man ikke har så meget tid til finde noget tøj at tage på. :)

    SvarSlet