fredag den 24. januar 2014

Verdens bedste storebror!


Hej læsere!
Jeg er jo desværre stadig lidt sløj og syg, men igår kom min storebror med en fantastisk gave til mig. Han havde nemlig været i byen for at shoppe lidt udsalgs-varer og så kom han hjem med en syge-gave til mig. Syge-gaven var den her MEGA fede bomberjacket fra Envii og endda en af deres nyeste varer. Jeg tror faktisk ikke det er en overdrivelse at kalde ham verdens bedste storebror - jeg tror ikke der er mange tyveårige drenge som går forbi et butiksvindue med pigetøj og tænker:" Den ville klæde min lillesøster."
Jeg er helt vild med den og jeg vil fra nu af være mega storforbruger af den, haha - HVIS i vil være med på en forårs-trend 2014, så ville jeg faktisk råde jer til at se på Envii's nyheder, for pastelfarver er jo den helt store trend her til forår og Envii har i den grad taget det til sig og har en masse lækre pasteller på deres nye tøj. 
Hvad synes I om min nye lyserøde sag fra Envii?
KNUS WHITTA

17 kommentarer:

  1. Ih, hvor er den flot! Jeg er selv meget stor "fan" af Envii :-) Og sikken en sød storebror du har dig.

    www.fash-grapher.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er det en dejlig bror du har og hvor er du bare smuk!
    Elsker jakken. Den er så fin!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin. Store søskende er ikke dårlige. ;-)

    SvarSlet
  4. wauw den er flot:O Men jah kender ikke mange der gør det for deres søskende:)

    SvarSlet
  5. Elsker den virkelig - og så klæder den dig jo helt perfekt. :)
    - Altid godt med store søskende ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Storesøskende er det dejligste. :-D
      Og tak! <3

      Slet
  6. Den er virkelig fin og den klæder dig utrolig godt!
    - super fed blog btw, elsker at følge med i den. :D

    SvarSlet
  7. Nogen gange smiler du på sådan en træls måde.....:I

    SvarSlet
  8. Utrolig flotte bilder:), ha en riktig godt hellg

    SvarSlet
  9. Den er virkelig fin og den klæder dig utrolig godt

    SvarSlet
  10. Den klæder dig sygt meget! <3

    SvarSlet
  11. Sikke en sød bror! Elsker også min papbror mere end noget andet selvom han slår mig i røven så der kommer mærker haha

    victoriaschluter.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Hej Alberte (smukt navn btw)
    Tak for din søde kommentar på min blog.
    Kan i hvert fald kun sige i lige måde - du er super køn og det er et lækkert outfit - er især vild med din fine jakke !

    - Alberte
    http://bylodahl.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  13. Hej Alberte! Sikke en fin jakke, hvor er den fra? Btw. så er jeg helt vild med din stil!

    SvarSlet