lørdag den 11. januar 2014

Fashionfight - Pretty Little Liars

HEJ LÆSERE!
Så er det tid til en ny fashionfight og denne gang er det pigerne fra Pretty little Liars som I kan stemme på! Hvilken af disse smukke outfits fra awards-shows kan I bedst lide?
Jeg synes Ashley Benson har en super lækker stil generelt, men jeg synes denne kjole er alt for avanceret, pyntet og voldsom til min smag. Jeg kan nok bedst lide Shay Mitchells outfit da jeg synes det er moderne og en smule anderledes, da de fleste altid har kjoler på.
Hvilken af disse outfits ville I helst bære til et award-show?
Lad mig høre! - Fashionfights er kun sjovt hvis der kommer massere af kommentarer fra jer læsere. 
KNUS WHITTA

30 kommentarer:

  1. Kan bedst lide Shay's. Dog ville jeg nok ikke selv bære dragten, da jeg ikke lige har kroppen til det :p ;)

    SvarSlet
  2. Nu er jeg jo et kjole menneske og Troian Bellisario's kjole er lige noget for mig :)

    SvarSlet
  3. SHAY, SHAY, SHAY MITCHELL. Seriøst hun er simpelthen så smuk og har en vidunderlig stil. EJ hvor er hun dog bare SMUK.

    SvarSlet
  4. Lucy ser sød ud i den kjole. <3

    SvarSlet
  5. Jeg vælger nok Lucy Hale. Hun har en meget flot stil, synes jeg :)

    SvarSlet
  6. Kan bedst lide Shay på billederne, men i serien er det klart Lucy! <3

    lookupkarohr.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Helt klart Shay :)
    Men ville ikke selv turde at hoppe i så åbenbrystet dragt, så synes også Troians kjole er fantastisk. <3

    SvarSlet
  8. Shay. Den er lidt bar men hun har krop til at bære den. :)

    SvarSlet
  9. Uha, kan jo ikke vælge mellem dem, de ser alle såå godt ud. Men Shay og Lucy lige der (-;

    SvarSlet
  10. Shay og lucy ser helt fantastiske ud!

    SvarSlet
  11. Klart 1 det er bare for feedt med blonder

    SvarSlet
  12. Syntes måske Shay har en lidt voldsom kjole, men den klæder hende godt :)

    SvarSlet
  13. Jeg synes lucy hale ser super sød ud i den kjole!<3

    SvarSlet
  14. Smukke Shay/Emily og Lucy/Aria er klart mine ynglings.

    SvarSlet
  15. Synes Lucy og Shay ser virkelig godt ud de billeder! <3

    SvarSlet
  16. Normalt elsker jeg Ashleys stil, men dette outfit synes jeg er lidt fail...
    Jeg kan aldrig vælge mellem disse tøser, da de virkelig er forskellige i deres hverdags stil og til hverdag elsker jeg især Lucy Hale's. :)
    Men her må jeg nok sige Shay! xD

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Shay eller Lucy, de er meget enkle og fine c:

    SvarSlet
  18. Shay eller Lucy! De er begge helt vildt fine! :)

    http://kreativpigeblogger.wordpress.com

    SvarSlet
  19. Kan bedst li Shay eller Lucy's tøjstile her.♥

    SvarSlet
  20. Troian, da hendes bare er supersød! :-)

    SvarSlet