søndag den 19. januar 2014

PATTERNS I LOVE

HEJ LÆSERE
Åh hvor jeg crusher på min mors shorts og jeg må have mine egne. De er vidst købt på udsalg i OZ-butikken, men kostede ikke så voldsomt mange penge. Men igår stjal jeg lige disse shorts til et lille "shoot" for selvfølgelig skulle I have muligheden for at se de her dejlige shorts. Jeg har taget et lille bælte på til, for jeg er en smule smallere om taljen end min mor. Jeg elsker det grafiske mønster på disse shorts og de er lidt specielle. Jeg har en meget afdæmpet og minimalistisk stil, så hvis der kan komme noget mønster eller detalje i, så er det jo meget godt. Short'sne er købt i OZ, men er fra Second female. De har et skønt silke-lignende stof som er super blødt og de vil være perfekte når jeg om et par måneder tager til Lanzarote på Lasantasport resort - hvis min mor altså vil lade mig låne dem.
Jeg er stadig syg og man kan nok også godt se at jeg er lidt halv-bleg, men jeg er i bedring og har overskud til flere ting. Jeg hader ikke at kunne blogge, da det jo er min måde at udtrykke mig på og da jeg også elsker at skrive med jer. 
Hvad synes I om mine shorts? - Kunne I selv finde på at gå med sådan nogle? 
KNUS WHITTA

12 kommentarer:

  1. Fine shorts, de sidder godt på dig, og elsker bæltet. <3

    - Stephine4

    SvarSlet
  2. wauw de er fede:O Men skriver du ikke blog når du rejser:/?

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig gør jeg det! :-D
      Der er HELDIGVIS internet på hotellet, så der kommer nok MEGA mange indlæg, haha. :)<3

      Slet
  3. Hvor er de bare fine, så perfekte til en varm sommerdag!

    byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super cool til dig! ^^

    SvarSlet
  5. Så kan man ånde lettet op:P

    SvarSlet
  6. ELSKER outfittet, og den der frisure til dig! Og superfin billedsfordeling, altså med collagen osv. Peeeerf!

    SvarSlet
  7. Glæd dig til Lasanta Sport. Det er fedt. I øvrigt, fede shorts. :)

    http://cd-cd-cd.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Super fede shorts :-)

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. De er ikke særlig kønne, efter min mening, men de passer dig. :)

    SvarSlet
  10. Åh, det look bogmærker jeg, så jeg kan bruge det til inspiration senere (hope it's okay) (:
    Din blog er virkelig skøn, og kunne ikke stoppe med at scrolle ned dine mange fantastiske indlæg. Så selvfølgelig er jeg bleet fast læser. Hehe (:
    Held og lykke med awarden!

    SvarSlet