onsdag den 1. januar 2014

The New Years eve look

HEJ LÆSERE!
Godt nytår!Dem som følger bloggens facebookside 'Whittaheart' ved at jeg desværre blev syg igår aftes, men inden jeg fik det rigtig dårligt, så fik jeg taget nogle billeder af nytårslooket. 
Jeg valgte at tage min nye skjorte fra Helmut Lang på, sammen med en grå nederdel og nylonstrømper. Tøjet var meget afdæmpet og klassisk og så sammensatte jeg det med glimmernegle og loafers med glimmer, derudover min mors fine øreringe (Jeg troede mine huller i ørene var vokset sammen, men for et par uger siden opdagede jeg at de stadig var der) og så lånte jeg min storebrors kærestes krøllejern. Jeg havde også min fine halskæde fra H&M på.
Det var en skøn aften, men desværre sluttede den ret hurtigt. Jeg faldt i søvn klokken lidt over tolv, sammen med en meget rystende hund og jeg måtte kigge langt efter den fede fest på den anden side af gaden. Nå, men næste år kommer jeg stærkt igen, haha.
Havde I en god aften?
Hvad synes I om mit nytårslook? 
KNUS WHITTA

4 kommentarer:

  1. ok aften men bare lille fin fest og fantastisk flot sæt du har på.

    SvarSlet
  2. God bedring!
    Jeg endte også selv med at blive syg i går, så jeg måtte også droppe fest og havde bare en stille og rolig aften :-)

    SvarSlet
  3. Dit nytårslook er virkelig flot! Krøller klær dig ret godt.
    Havde selv en hyggelig aften, hvor jeg bla. sammen med min veninde crashede min vens fest, og dansede sammen med dem i tre timer midt om natten <3

    SvarSlet
  4. Dit nytårslook er virkelig flot, kan rigtig godt lide din trøje!
    Neglelakken er også rigtig flot, hvad hedder farven?

    SvarSlet