lørdag den 25. januar 2014

ITUNES PLAYLIST


HEJ LÆSERE!
Jeg har besluttet mig for at jeg vil lave et indlæg med de sange som jeg pt. høre allermest. Jeg høre faktisk ikke særlig ofte musik og jeg ved intet om hvad der er IN i musikverdenen, men engang imellem falder jeg over et nummer som jeg forelsker mig i. Mange af de numre jeg kan lide har jeg fundet via. tv-serier.

Everybody's changing
Er ultimativt den sang jeg høre mest i øjeblikket. Jeg elsker melodien og teksten er også super fin og vækker en del tanker. Den er på repeat. Jeg lærte den faktisk at kende fordi den blev spillet i en butik jeg var inde i og jeg MÅTTE bare vide hvad den hed. 

Hollow talk
Den har jeg haft på min playliste i virkelig lang tid, men den bliver jeg heller ikke træt af. Den er så dramatisk og jeg får så mange forskellige følelser når jeg høre den.

En verden uden dig
Jeg høre stort set aldrig Rasmus Seebach og hvis jeg gør det, så er det et par gange og så bliver jeg ualmindeligt træt af den, men den her sang elsker jeg. Især omkvæddet elsker jeg at skråle med på - Og så er hans tekster jo altså også bare SÅ søde.

Wicked game
En fantastisk sang fra 80-90'erne som virkelig er smuk. Den originale har dog aldrig rigtigt sagt mig så meget, men coveret af Gemma Hayes er fuldstændig fortryllende! Coveret af Gemma lærte jeg at kende via. Pretty Little Liars hvor sangen bliver spillet.

I won't apologize
Sangen er lavet af Selena Gomez hvilket faktisk overraskede mig. Jeg har lært sangen at kende fordi at den bliver spillet i Pretty Little Liars. Sangene fra PLL er ofte fra rimelig ukendte kunstnere, så det var lidt overraskende at Selena også har en sang med i serien. MEN jeg elsker den sang, også selvom jeg ikke normalt kan lide hendes musik.

Hvilken sange høre I allermest i øjeblikket?
KNUS WHITTA

6 kommentarer:

  1. Hvad har Selenas tøj at gøre med hendes sang? Det lyder totalt forkert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahahah jeg ved ikke hvorfor jeg skrev tøj, jeg mente musik - det er rettet. :D

      Slet
  2. Uh det er en fed ide og det hele skal høres senere:)

    SvarSlet
  3. Fedt med musiklisten, bliv endelig ved med det :-)
    For tiden bliver det mest til afslappet, strandagtig-følelse musik, så jeg kan drømme mig til sommerferien, og væk fra det store pres. Så det bliver for det meste til Cody Simpson, Colbie Caillat, Alli Simpson med Notice me, og Brandon and Leah med Life Happens :-)

    SvarSlet
  4. Jeg synes faktisk det er ret fedt det her, håber du bliver ved med det.

    SvarSlet
  5. Keane har lavet nogle af mine yndslingssange og "Everybody's Changing" har helt klart også været en af de bedste gennem årene. <3

    SvarSlet