søndag den 26. januar 2014

The cold never bothered me anyway...


HEJ LÆSERE!
Faktisk er overskriften ikke helt sand, for kulden har altså gjort mig max forkølet osv. men det er en linje i Idina Menzel's 
 "let it go" som er soundtrack til en ny disneyfilm. 
MEN igår havde jeg det her outfit på. Når min hals ikke har det godt, så er det helt fantastisk at have en rullekrave som kan varme lidt. Jeg håber virkelig at jeg bliver helt rask inden awardshowet på tirsdag - jeg vil selvfølgelig tage til awardshowet uanset hvad, men det er jo fedest at have det godt når man skal til sådan et stort event. 
Glæder mig som et lille barn til at komme ned og få lidt sol 21. Marts på Lanzarote, for jeg er ekstremt vinterbleg og jeg kan ikke klare det - det ser så usundt ud.
Hvad synes I om rullekraven med jakken udenover?
Har I haft en god weekend?
KNUS WHITTA

14 kommentarer:

  1. Jeg synes at dit outfit er lækkert og ja rullekraver kan være godt :)
    Og hvor lækkert med en tur ned til varmen - gid det var mig :)

    SvarSlet
  2. Ih jeg vil altså også bare gerne have en 'turtle neck'! - Uh, jeg vil syyygt gerne se nogle lækre feriebilleder fra Lanzarote.. jeg håber du tager nogle billeder og deler med os! :D Jeg savner sol og varme... irgh.

    SvarSlet
  3. Er så forelsket i jakken, og overvejer virkelig at købe den!
    Er dog lidt i tvivl, da jeg ikke ved hvor varm den er. Kan man godt bruge den nu? Eller er det en jakke man først kan bruge i de varmere tidere (april-maj)?
    :-)

    SvarSlet
  4. Du er smuk som altid og det ser altså bare godt ud

    SvarSlet
  5. Det ser rigtig lækkert ud med jakken udenover rullekraven! Og gud, hvor er jeg misundelig på, at du skal ned i varmen - gid det var mig :)
    Lækker blog du har for resten,

    Knus
    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Det ser super fint ud det outfit dér. Elsker forresten jakken! :D

    http://cd-cd-cd.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Du har en rigtig fin stil :-)

    Jeg har en bloganbefaling give away i gang hvis du var interesseret!
    http://hvidbrunette.blogspot.dk/2014/01/give-away-blog-anbefaling.html

    SvarSlet
  8. elsker elsker elsker elsker jakken!!!! og jeg elsker det outfit, du har virkelig en fed tøjstil:)))

    http://ceciliebrookss.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Rigtig gode billeder og LÆKKER jakke :-))

    SvarSlet
  10. Du har en fantastisk tøjstil.

    Jeg har bare lige lyst til at sige, at jeg elsker din blog, og du skal bare forsætte sådan. Er sikker på at din blog bliver meget kendt på et tidspunkt. Du er et af mine forbilleder, og du er også virkelig inspirerende.

    - Rebecca. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold op hvor er du fantastisk! :-D
      Tusind mange tak! <3

      Slet
  11. Er så forelsket i jakken, og overvejer virkelig at købe den!
    Er dog lidt i tvivl, da jeg ikke ved hvor varm den er. Kan man godt bruge den nu? Eller er det en jakke man først kan bruge i de varmere tidere (april-maj)?
    :-)

    SvarSlet
  12. Er så forelsket i jakken, og overvejer virkelig at købe den!
    Er dog lidt i tvivl, da jeg ikke ved hvor varm den er. Kan man godt bruge den nu? Eller er det en jakke man først kan bruge i de varmere tidere (april-maj)?
    :-)

    SvarSlet