søndag den 12. januar 2014

Sunday the way I like it!

Jakke: Sheinside - Skjorte: Just female - Taske: Repetto - Sko: Adidas - Bukser: Dr. Denim
HEJ FANTASTISKE LÆSERE!
Idag har jeg været på en lille søndagstur på strøget. Mange bruger deres søndage på at ligge og sove længe, men faktisk elsker jeg at være på strøget om søndagen. Jeg er en utrolig stille og rolig person og måske også en smule atypisk som bloggere. Mange bloggere elsker at feste, at gå på store lagersalg med MASSERE mennesker eller stå tidligt op og stå i en lang kø for at komme ind og se Isabel Marant's kollektion i H&M - det kan jeg ikke. Jeg bryder mig simpelthen ikke om for mange mennesker på ét sted og selvom jeg elsker mode, så er jeg mere end villig til at kigge på de sørgelige rester, når alle de andre har kæmpet om deres ting, haha. 
Nå, men tilbage til emnet. Så jeg tog en ordentlig slapper igår da det var lørdag og så idag så jeg mit snit til at tage en tur i Illum. Om kun fjorten dage skal jeg til den store modeblog-prisuddeling og det er jo for vanvittigt. Da jeg oprettede min blog for lidt over et år siden, havde jeg aldrig regnet med at den kunne få så meget succes som den har idag - KUN takket være jer og jeres positivitet, dejlige beskeder og åbne sind. Så jeg var inde og kigge på en kjole til det store awardshow. Jeg fandt kjolen. Jeg fandt den kjole som jeg bare MÅTTE have. En kjole som vil få mig til at føle mig som askepot på en lidt mere fashion-stylish-edgy måde... Dont worry - jeg tager ikke balkjole på. Desværre var den var stor, men nu har jeg fundet kjolen på deres hjemmeside og bestilt den hjem.
Jeg fik ikke købt noget andet, men for resten af mine måneds-lommepenge vil jeg nok købe nogle lækre smykker som kan gå til kjolen. GLÆD JER TIL AT SE DEN!
Hvad synes I om mit outfit idag?
KNUS WHITTA

7 kommentarer:

  1. Fedt sæt og heldig dig at du skal til stor fest:) Skal du alene afsted eller have nogle med:)?

    SvarSlet
  2. Fine billeder! Det lyder rigtig fedt med modeblog-prisuddelingen. Du må hygge dig! <3

    Knus
    http://sabatinadieu.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Elsker jakken!

    knus
    hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Flotte billeder, Elsker din jakke. - Wow! <3

    Knus
    http://rebeccaeriksen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  5. Hvornår skal du til prisuddelingen?

    SvarSlet
  6. Tillykke med at du skal til prisuddelingen! Så godt klaret af dig! :)

    SvarSlet