onsdag den 29. januar 2014

Modeblogprisen 2014 - What a night


HEJ LÆSERE!
Nu har jeg været til modeblogprisen2014 og det var en fantastisk aften! - Der var en hyggelig atmosfære og der var lækker champagne og Mokai. Jeg vandt ikke en pris, men det havde jeg virkelig heller ikke regnet med, for min blog er jo meget lille i forhold til mange af de nominerede, men det var helt vildt at få muligheden for at være med derinde og opleve et awardshow. Selve awarden var i en god længde og det var ikke for kort og ikke for langt. Efter showet fik jeg en virkelig god snak med en kvinde fra Kranz&Ziegler som også tog et par billeder af mig med sit kamera og så fik jeg nogle lækre magasiner med deres produkter.
Mig og Kristina havde det super hyggeligt og det var virkelig dejligt at have hende med - vi deler begge to interessen med at tage billeder og så går vi begge to meget op i mode. 

Christopher sang en super fed akustisk version af "told you so" og han er jo så dygtig! - Jeg er ikke selv fan af ham, men når han synger akustisk så kan man ikke lade være med at blive lidt små-forelsket, haha! 
Jeg var rigtig glad for mit outfit og det var meget enkelt og klassisk, fuldstændig som jeg kan lide det. Så havde jeg min halskæde på fra &otherstories som er en butik som man SKAL tjekke hvis man kan lide lidt rå smykker - du kan ikke komme udenom det. ;-)
Hvad synes I om mit award-outfit?
KNUS WHITTA

9 kommentarer:

  1. wauw du er virkleig smuk:O elsker det<3 Og godt du havde en god aften:)

    SvarSlet
  2. Tak for en uforglemmelig aften Alberte! <3 det var så dejligt, at jeg kunne komme med ;-) det var en rigtig hyggelig aften <3

    SvarSlet
  3. Wow, dit outfit er virkelig smukt og klæder dig helt vildt godt! Jeg elsker, at det er så enkelt :-)
    Hvor lyder det bare som en vildt skøn aften, åh!!

    SvarSlet
  4. Wow et lækkert outfit! Hvem vandt prisen? :)

    SvarSlet
  5. Du ser jo helt fantastisk ud Alberte <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kommer også lige i tanke om; hvor er jakken fra?

      Slet
  6. Jeg vidste bare det ville blive flot!

    Synes du har stylet det rigtig godt, og tasken giver faktisk et super fedt pift!

    SvarSlet
  7. super flot!:)) hvem vandt prisen?:D

    SvarSlet
  8. Kan du ikke lave et indlæg om hvordan du lavede hår og make up?

    SvarSlet