onsdag den 22. januar 2014

Black'n'white baby!

HEJ LÆSERE!
Jeg synes det er et stykke tid siden at vi har haft et "outfit of the day" så det skal der da være idag. Faktisk er det lidt snyd, for det er mere et "outfit of last day."
Jeg gik bare rundt herhjemme igår for at få det lidt bedre. Jeg er ikke rask, men jeg kan bare ikke specielt godt lide at gå rundt i gammelt joggingtøj, for så føler jeg mig mere syg end jeg er. Jeg ved ikke om jeg bare er over-forfængelig, eller om der er andre som også har det sådan. Idag stod jeg op klokken otte for at smutte til tandlæge og nu skal jeg til at se mig et afsnit Pretty Little Liars og drikke en kop te og bare nyde livet. Hvis alt går efter planen har jeg mig snart et awesome arbejde, så det glæder jeg mig virkelig til - så er der ingen der kan sige at jeg bare "dovner" den. 
Hvad synes I om mit outfit fra igår? - Toppen er faktisk bare en stribet kjole som jeg har klippet over til en crop-top. Jeg mangler bare lige at sy den lidt i bunden, sådan så kanten ikke bliver spraglet. 
KNUS WHITTA

9 kommentarer:

  1. Selvom du er syg er du bare så flot!!(som altid)<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du dog bare skøn altså - tak! <3

      Slet
  2. Hvor er du fin <3
    Dejligt outfit - håber du får det job, krydser fingre for dig :)
    Knus

    SvarSlet
  3. Arh er ikke vild med det. MEN elsker bare smykket og cardiganen og bukserne men er ikke vild med toppen dsv.

    SvarSlet
  4. Jeg synes, det er vildt lækkert, og så klæder det dig helt fantastisk godt! Ved du, hvor den stribede trøje er fra? Jeg er helt vild med den!

    Knus!
    Nemesis-ter.blogspot.com

    SvarSlet